Ons Europees voetbaltopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Overigens denk ik dat de scheidsrechter Smalling geen rood durfde te geven, juist vanwege de ernst van die blessure bij Shaw. Ik denk dat hij zelf niet zeker was over zijn beoordeling van de tackle van Moreno dat hij bij Smalling niet echt durfde in te grijpen. En die tackle was overduidelijk vies.
 

Fabian

Active member
Te hopen voor PSV dat het meevalt.

Je gaat er nogal op achteruit wanneer Schaars het moet doen de komende wedstrijden.
 

Mario

Well-known member
Lestienne speelde trouwens ook een prima pot, dat blijkt toch wel een aardige aanwinst te zijn.

Hoe is het eigenlijk met Guardado?

MRI scan vandaag. Ik hoop dat de schade meevalt.

Over die overtreding wordt in de Engelse media vast niet gesproken ...
 
Laatst bewerkt:

Fabian

Active member
Lestienne speelde trouwens ook een prima pot, dat blijkt toch wel een aardige aanwinst te zijn.

Ik vind hem wat wild. Het is bij hem moeilijk te zien wat te verwachten. De ene keer schiet hij druistig de bal het publiek in en de andere keer is hij opeens weer beslissend. Als hij dat laatste volhoudt, heb je gelijk.
 

Marinos

Well-known member
Ik vond Lestienne heel slecht beginnen, net als Bruma, maar beide herpakten zich aardig. Bruma stond het laatste kwartier alles weg te beuken wat richting de 16 kwam en die Fransman Was gewoon beslissend met twee assists.

Blessure van Shaw vond ik wel een overtreding maar de breuk Is ongelukkig inderdaad. Zn voet blijft waarschijnlijk steken in het gras op het moment dat Moreno zn been raakt.
 

Fabian

Active member
Ik vond Lestienne heel slecht beginnen, net als Bruma, maar beide herpakten zich aardig. Bruma stond het laatste kwartier alles weg te beuken wat richting de 16 kwam en die Fransman Was gewoon beslissend met twee assists.

Het is een Belg. :rumcolaa:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben wel benieuwd of die actie van Moreno nog een staartje zal krijgen. Menig scheidsrechter had denk ik toch wel een kaart getrokken en de bal op de stip gelegd. Maar je zag dat de scheidsrechter ook onder de indruk was van de blessure.

Met zoveel (assistent-)scheidsrechters moet die overtreding wel zijn beoordeeld zou ik verwachten. Ik schakelde echter pas in toen Shaw al op de grond lag en ik heb net als Zwammy niet de behoefte om de beelden terug te kijken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vond je die overtreding van Smalling dan echt zo gemeen Fabian? Ik vond dat wel meevallen namelijk. Juist dat vond ik ongelukkig, omdat Guardado bij het optillen van zijn voet bleef haken achter die van Smalling, die zijn oog ook allang weer op de bal had. Ik vond de manier van inkomen van Moreno veel gevaarlijker.

Verder natuurlijk een heel knappe prestatie. Niet eens zo goed gevoetbald, maar wel heel veel energie gestopt in de persoonlijke duels en keihard gevochten voor elke meter. Het middenveld vond ik erg goed functioneren.

Zorgelijk vond ik wel dat Arias in 7 minuten gewoon 4x heel simpel gepasseerd werd door Young. Steeds binnendoor. Daar zal hij dus echt aan moeten werken.
Prachtige start dit. Kon het NL voetbal ook wel even gebruiken. Nu hopen dat de rest donderdag ook iets laat zien.
 

Fabian

Active member
Vond je die overtreding van Smalling dan echt zo gemeen Fabian? Ik vond dat wel meevallen namelijk. Juist dat vond ik ongelukkig, omdat Guardado bij het optillen van zijn voet bleef haken achter die van Smalling, die zijn oog ook allang weer op de bal had. Ik vond de manier van inkomen van Moreno veel gevaarlijker.

Ik vond juist dat Smalling geen oog voor de bal had. Je ziet die enkel nog dubbelklappen. Naar.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond juist dat Smalling geen oog voor de bal had. Je ziet die enkel nog dubbelklappen. Naar.

Kijk in de herhaling maar waar Smalling naar kijkt. Hij is te laat, maar zet zijn voet niet direct neer op de enkel van Guardado. Dat gebeurt later.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Guardado zijn voet kwam als ik het mij goed herinner ongelukkig in het gras te staan. Dat zorgt ervoor dat zijn enkel in gevaar kwam. Daar kan Smalling niet veel aan doen.
 

Fabian

Active member
Guardado zijn voet kwam als ik het mij goed herinner ongelukkig in het gras te staan. Dat zorgt ervoor dat zijn enkel in gevaar kwam. Daar kan Smalling niet veel aan doen.

Ik zit het even terug te kijken, maar ik zie niet dat hij in het gras staat. Sterker nog. Het moment van impact is die voet los van de grond. Want die daalt na de bal in de lucht getoucheerd te hebben.

Blijf erbij dat het een nare overtreding is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan