erka
Well-known member
Als je een keeper echt serieus neemt, dan reken je hem ook af op de penalties. Cillessen maken we toch ook af ondanks hij in reguliere tijd een uitstekende doelman is...
Zeker. Daarom ook "overigens"
Als je een keeper echt serieus neemt, dan reken je hem ook af op de penalties. Cillessen maken we toch ook af ondanks hij in reguliere tijd een uitstekende doelman is...
Zolang de Jong en Locadia ze niet nemen hoeft PSV zich inderdaad weinig zorgen te maken.Narsingh deed het slecht, maar die overige 7 waren fraai. En blijkbaar kan PSV dus wel penalty's nemen. Nu moet Zoet nog penalty's leren stoppen, even bij Van Breukelen langs, heeft Sar ook goed gedaan uiteindelijk.
Van Hooydonk begint alvast Narsingh te fileren...
Goed zo.
Even ter verdediging van Zoet bij die '2 handen': had het idee dat die slappe handjes ook kwam doordat hij al verder naar beneden gevallen is en dan geen kracht meer kan geven.
Zolang de Jong en Locadia ze niet nemen hoeft PSV zich inderdaad weinig zorgen te maken.
Hij keepte gewoon slecht bij die penaltyserie, dat ben ik helemaal met jou/jullie eens. Alleen vond ik die 2 handen nog een beetje verklaarbaar.Oke dan was het prima gekeept tijdens de strafschoppen serie.
Maar goed, mijn welgemeende complimenten voor de Europese campagne van PSV van dit seizoen. Ik kreeg weer bijna het gevoel van de CL campagne onder Hiddink die tegen AC Milan jammerlijk strandde.
Zoet heeft toch niet van zulke bizarre reddingen verricht? Volgens mij allemaal houdbare ballen. Al had hij er eentje doorgelaten, hadden we het allemaal een blunder genoemd. Bij penalty's is hij gewoon zwak. Had er twee moeten hebben. Zeker die ene die hij zelf in zijn doel stompt was een blunder.
Hij keepte gewoon slecht bij die penaltyserie, dat ben ik helemaal met jou/jullie eens. Alleen vond ik die 2 handen nog een beetje verklaarbaar.
Dat begrijp ik dan weer niet. Waarom zijn er nog spelers die altijd weer denken het met zo'n korte aanloop te kunnen. Dat gaat zovaak mis.
Dat begrijp ik dan weer niet. Waarom zijn er nog spelers die altijd weer denken het met zo'n korte aanloop te kunnen. Dat gaat zovaak mis.
Met dit verschil dat Reus nog wel eens een penalty stopte.Zoet is gewoon een volgende Waterreus. Niets meer en niets minder. In principe prima voor PSV natuurlijk. Je moet het alleen niet op penalties aan laten komen.
Niet gek, hij deed het alleen bij de verkeerde.Die van Atletico bleef bij eentje zelfs gewoon helemaal staan
Omdat dat stoer is, en Narsingh graag stoer voor de dag wil komen bij zijn matties.