Oefenpotjes-topic

Maasveld

Well-known member
Heeft zich al wel laten zien met een paar fraaie steekballen vanaf het middenveld. Is verder duidelijk nog aan het wennen. Vooral fysiek. Gaat dit jaar echt wel de nodige minuten maken. Vind het echt een prima aankoop zo vanuit de KKD. Zit bovendien ook een goede kop op. Gretig en positief ventje.


Hij brengt in ieder geval de nodige energie en een portie lef met zich mee. Doet het ook heel goed in het betrekken van de supporters. Echt heel laagdrempelig en ook heel leuk richting kinderen.
Goed om te lezen. Met zijn instelling is inderdaad niets mis. Ik twijfelde wel of ie het niveau aan zou kunnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit is echt te gênant voor woorden. Ook gewoon een aantal hele rare keuzes van Priske. Geertruida centraal op het middenveld, bijvoorbeeld.

Hoop werk aan de winkel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Oprotten met die Priske!
Maar even; je haalt een trainer, weet hoe hij wil spelen en dan maak je jezelf afhankelijk van Kasanwirjo, Lopez en Nieuwkoop? Dan is er beleidsmatig ook wel iets aan te merken.
 

Susaa

Well-known member
Maar even; je haalt een trainer, weet hoe hij wil spelen en dan maak je jezelf afhankelijk van Kasanwirjo, Lopez en Nieuwkoop? Dan is er beleidsmatig ook wel iets aan te merken.

We zullen het zien, hij probeert ook maar wat lijkt me…

De selectie zal nog wel door elkaar worden geschud door ingaande en uitgaande transfers..
 

Abubakari

Well-known member
Lang leve competitie voetbal.
Naar Groningen-Heracles geweest, ik mag hopen dat dit geen voorbode voor komend seizoen is, wat een ongelooflijk saaie wedstrijd zeg. Groningen won wel, 2-0.

Ingang 2, staat niemand in de rij maar iedereen moet naar ingang 3 ook als je in een vak ter hoogte van de middenlijn zit, waarbij het niet uitmaakt of je ingang 2 of 3 neemt. Kom je bij ingang 3, staat er een enorme rij. 10 minuten voor aanvang, een paar duizend man.

Dat zijn de momenten waarop je weer even beseft dat je in Groningen bent en niet in Friesland. Groningers kunnen niks. Ook zo’n beetje alle toegangswegen naar het stadion afgesloten omdat ze overal altijd alles verbouwen en dat duurt zonder uitzondering minimaal een halfjaar, maar meestal ongeveer 5 jaar. Niks kunnen ze.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lang leve competitie voetbal.
Naar Groningen-Heracles geweest, ik mag hopen dat dit geen voorbode voor komend seizoen is, wat een ongelooflijk saaie wedstrijd zeg. Groningen won wel, 2-0.

Ingang 2, staat niemand in de rij maar iedereen moet naar ingang 3 ook als je in een vak ter hoogte van de middenlijn zit, waarbij het niet uitmaakt of je ingang 2 of 3 neemt. Kom je bij ingang 3, staat er een enorme rij. 10 minuten voor aanvang, een paar duizend man.

Dat zijn de momenten waarop je weer even beseft dat je in Groningen bent en niet in Friesland. Groningers kunnen niks. Ook zo’n beetje alle toegangswegen naar het stadion afgesloten omdat ze overal altijd alles verbouwen en dat duurt zonder uitzondering minimaal een halfjaar, maar meestal ongeveer 5 jaar. Niks kunnen ze.
Kom dan ook maar weer gewoon lekker naar huis man.
 
Bovenaan