Nummer 14

HUP

  • Cambuur

  • Heerenveen

  • Ajax

  • Twente

  • Groningen

  • Feyenoord

  • PSV

  • Fortuna

  • VVV

  • Dokkum

  • Mamio


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Het is zo verschrikkelijk slecht in de passing bij PSV.... Niet normaal....

De beste kans in 10 seizoen voor PSV om te winnen hier, had allang beslist moeten zijn.
 

JMD

Well-known member
Terechte gelijkmaker
Dat is ook overdreven, maar dat PSV het na rust flink minder deed dan voor rust is duidelijk. Het werd steeds slechter, steeds onnauwkeuriger en men leek te denken dat ze er waren
 

stc

Well-known member
Ik vind Heerenveen veel beter voetballen de 2de helft. Nu gaat PSV zeker verliezen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Paal voor PSV, dat uit de winterslaap wakker lijkt geworden. Het tempo is nog steeds niet top overigens...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Valt op dat de Europees spelende ploegen vandaag tot nu toe allemaal tegenvallen. Ajax wint nipt van een zwak Sparta, Feyenoord kan geen vuist maken in Enschede en nu is ook PSV weer aan het ploeteren in Heerenveen. In dat licht zou ik de wedstrijd van vanavond maar overslaan. Belooft weinig spektakel te worden.
 

JMD

Well-known member
Valt op dat de Europees spelende ploegen vandaag tot nu toe allemaal tegenvallen. Ajax wint nipt van een zwak Sparta, Feyenoord kan geen vuist maken in Enschede en nu is ook PSV weer aan het ploeteren in Heerenveen. In dat licht zou ik de wedstrijd van vanavond maar overslaan. Belooft weinig spektakel te worden.
PSV begon zeer sterk, had eigenlijk het duel voor rust al in de tas moeten hebben... Maar na rust valt het vies tegen.
 

JMD

Well-known member
Zoals verwacht dus... 1-1

PSV wint hier nooit, en toch leek men na de 0-1 te denken dat het wel in de tas zat. Na rust dramatisch gespeeld en de 1-1 zag je komen. PSV nog wel een paar kleine kansjes daarna, maar de grootste was in blessuretijd voor Heerenveen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valt op dat de Europees spelende ploegen vandaag tot nu toe allemaal tegenvallen. Ajax wint nipt van een zwak Sparta, Feyenoord kan geen vuist maken in Enschede en nu is ook PSV weer aan het ploeteren in Heerenveen. In dat licht zou ik de wedstrijd van vanavond maar overslaan. Belooft weinig spektakel te worden.

Op dat veld van Sparta kun je natuurlijk ook niet voetballen. PSV schijnt nooit te winnen in Heerenveen. Feyenoord had gek genoeg kracht genoeg, maar het was weer heel erg onzorgvuldig. Dat het dan geen leuke wedstrijd wordt is niet gek. Daar heb je twee ploegen voor nodig. Qua affiche verwacht je er toch wel iets meer van.
 

Jacco

Well-known member
Voordat de Wolf weer op de proppen komt met een kutpoll doe ik ronde 14 wel. Nummer 14 is uiteraard sowieso de ronde voor de Ajacieden. Zelf de Griekse derby tegen Sparta winnen en dan later op de middag PSV en Feyenoord zien verliezen in lastige uitpotjes. I love it when a plan comes together.
Maar eerst een mooie kraker op vrijdag, dan hopelijk Cambuur als bofferd in de Goffert, dag later een paar degradatiewedstrijden (sterkte erka!) en zondag ook nog een mooie subtopper tussen twee Europa gangers, al is AZ meer sub dan topper of meer tobber dan sub. Whatever.

Goed vooruitziende blik.
Ja, ok, als je verlies vervangt door gelijkspel, maar voor de rest klopt het.
 
Bovenaan