Het wisselbeleid van Slot is het enige waar ik me aan erger bij hem. Hij moet echt vaker wisselen, vind ik.Waardeloos, waarom niet wisselen als het al een uur kloten is?
Het wisselbeleid van Slot is het enige waar ik me aan erger bij hem. Hij moet echt vaker wisselen, vind ik.Waardeloos, waarom niet wisselen als het al een uur kloten is?
Heb het gevoel dat hij nog wel gaat vallen. Twente speelt echt helemaal niets klaar in de tweede helft. En wij komen steeds dichterbij.Verdomme, maak hem dan.
Heb het gevoel dat hij nog wel gaat vallen. Twente speelt echt helemaal niets klaar in de tweede helft. En wij komen steeds dichterbij.
Die Vlap zou naar Feyenoord moeten komen. Mag hopen dat dit verreweg zijn slechtste wedstrijd van het seizoen is. Want op basis van vandaag zie ik er helemaal niets in.
Inderdaad! Feyenoord speelt gewoon slecht, maar probeert het in elk geval nog een beetje. Twente doet gewoon helemaal niets.Bizar dat je weet dat je tegenstander tot het gaatje moest in Praag en dan niet spelen om die goal te maken.
Inderdaad! Feyenoord speelt gewoon slecht, maar probeert het in elk geval nog een beetje. Twente doet gewoon helemaal niets.
Dacht dat hij in de warming up geblesseerd was geraakt ofzo.Het is je misschien niet opgevallen, maar veelvuldig Feyenoord target Van Wolfswinkel schijnt ook mee te doen.