Nummer 14

HUP

  • Cambuur

  • Heerenveen

  • Ajax

  • Twente

  • Groningen

  • Feyenoord

  • PSV

  • Fortuna

  • VVV

  • Dokkum

  • Mamio


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja en dat Toornstra als rechtsbuiten hoeft van mij ook niet zo.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Utrecht had er al 5 kunnen maken tegen Heracles. Met name Balk zal slecht slapen als ze niet winnen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Vlap zou naar Feyenoord moeten komen. Mag hopen dat dit verreweg zijn slechtste wedstrijd van het seizoen is. Want op basis van vandaag zie ik er helemaal niets in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb het gevoel dat hij nog wel gaat vallen. Twente speelt echt helemaal niets klaar in de tweede helft. En wij komen steeds dichterbij.

Bizar dat je weet dat je tegenstander tot het gaatje moest in Praag en dan niet spelen om die goal te maken.

Die Vlap zou naar Feyenoord moeten komen. Mag hopen dat dit verreweg zijn slechtste wedstrijd van het seizoen is. Want op basis van vandaag zie ik er helemaal niets in.

Nee, die geeft niet zijn visitekaartje af.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bizar dat je weet dat je tegenstander tot het gaatje moest in Praag en dan niet spelen om die goal te maken.
Inderdaad! Feyenoord speelt gewoon slecht, maar probeert het in elk geval nog een beetje. Twente doet gewoon helemaal niets.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad! Feyenoord speelt gewoon slecht, maar probeert het in elk geval nog een beetje. Twente doet gewoon helemaal niets.

Het is je misschien niet opgevallen, maar veelvuldig Feyenoord target Van Wolfswinkel schijnt ook mee te doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer dat het er net buiten was. Zou een gelukje kunnen zijn met zo'n penalty.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat Trauner nog wel eens een goaltje mee zou pikken. Is ook nog niet echt gelukt. Til die heeft ook nog niet echt revanche genomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegen wie moest FC Twente doordeweeks? Je zou zeggen dat ze bij Feyenoord op het tandvlees lopen, maar het is FC Twente dat door hun hoeven heen zakt.
 

Miramar

Well-known member
De druk om de koppositie as woensdag tegen Heracles is in ieder geval weg door dit puntenverlies....
 
Bovenaan