NOS Studio Europa en SBS Sportzomer

Ik kijk het liefst

  • NOS Studio Europa

  • SBS sportzomer

  • Naar de Belg

  • De Duitser

  • Ik zap na afloop direct weg uit of zet de tv uit


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

gevegt

Well-known member
Nou ja, zijn scherpe observaties gaan wel wat verder dan wat simpele rapportjes. En die 6.500 doden. Er gaat overal wel eens wat mis.
Even serieus: Over de China, waar ze heel open zijn waar hun badjassen vandaan komen, hoor je ze nooit.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Even serieus: Over de China, waar ze heel open zijn waar hun badjassen vandaan komen, hoor je ze nooit.

Als je echt principes hebt, dan heb je een moeilijk leven. Al die troep die vanuit China hierheen moet komen met de vervuilende schepen.
 

gevegt

Well-known member
Als je echt principes hebt, dan heb je een moeilijk leven. Al die troep die vanuit China hierheen moet komen met de vervuilende schepen.
Het gaat me meer over de mensenrechten waar ze het de hele tijd over hebben.
 

Bonehead

Well-known member
Ik gok even want ik heb het niet gezien.

Ik ben Marcel. Ik praat op monotone manier. Ik kachel alles en ieder af omdat ik verder geen leven heb. Ik noem mij supporter van een club die bij provincie gratie nog bestaat. In het luchtkasteel van Aalbers passen meer dan 30.000 mensen maar we zijn blij als we meer dan 5000 seizoenkaarten verkopen. We noemen ons graag subtopper terwijl verder niemand zo ons ziet. Als we thuis moeten voetballen tegen een club uit Ierland faalt ons vreemdelingenlegioen. Kut.
 

gevegt

Well-known member
Mooi BH!
Hij was nog negatiever. Wees gelukkig dat jij niet zo in het leven staat!
Plop!
 

Abubakari

Well-known member
Ik gok even want ik heb het niet gezien.

Ik ben Marcel. Ik praat op monotone manier. Ik kachel alles en ieder af omdat ik verder geen leven heb. Ik noem mij supporter van een club die bij provincie gratie nog bestaat. In het luchtkasteel van Aalbers passen meer dan 30.000 mensen maar we zijn blij als we meer dan 5000 seizoenkaarten verkopen. We noemen ons graag subtopper terwijl verder niemand zo ons ziet. Als we thuis moeten voetballen tegen een club uit Ierland faalt ons vreemdelingenlegioen. Kut.
Marcel van Roosmalen superheld!

Hoe hij narcistisch bn'ers, B artiesten, dom meeloop volk en noem maar op fileert is grappig en raak. Ook over Arnhemmers en Vitesse is ie altijd negatief, hij vind gewoon alles en iedereen kut. En meestal heeft ie gelijk.

De rest van het programma spoel ik door.
 

Bonehead

Well-known member
Dat kan. Ik heb het niet zo op dat oeverloze negativisme. Ik kijk het liever vanuit de zonnige kant. Ik zie soms de satire er wel maar ik hoef hem niet elke dag te horen.
 

Abubakari

Well-known member
Dat kan. Ik heb het niet zo op dat oeverloze negativisme. Ik kijk het liever vanuit de zonnige kant. Ik zie soms de satire er wel maar ik hoef hem niet elke dag te horen.
Ik hou normaal ook niet van pessimisten, maar bij Marcel van Roosmalen is het dermate over de top dat ik het bijzonder grappig vind.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou gelukkig zit straks Genee er weer. Dat gekeuvel van Helene heb ik na een weekje ook wel gehad. Zit er straks tenminste weer een aan tafel die de feiten kent.
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij Helene valt het te veel op dat het programma 1 groot toneelstuk is.
Geen vervelende vrouw, maar niet om elke dag een programma te leiden. Het is te gemaakt en vooraf ingestudeerd bij haar.
 
Bovenaan