Eef de Kip
Well-known member
Hahaha, die waren briljant. Een vriendje had een DT, daar stond het nog wel bij maar bij zo'n BX vond ik het wel een tikje over de top.
De Yamaha DT ken ik nog, toch een beetje een slap aftreksel van de Honda's. Wat was een BX, dat ben ik even kwijt?
Ah, jazeker, de raceversie van Honda :duim: die moest je niet verhogen inderdaad.Oeps, ik bedoel MB (was toch Honda, net als de MT?)
Joszef had de mooiste van Maassluis. En omstreken!
SS, dat is wel een klassieker, alleen dat geluid, 4-takt, net een maaimachineHet laatste jaar van mijn brommertijdperk heb ik ook op een Jap gereden. Type SS van Honda. toen ik die eenmaal klaar had, ging geen enkele brommer mij meer voorbij.
Dat is Debora
Oh, ik dacht dezelfde als 'met Romana op de scooter'. Maar dat was dan een artiestennaam?
Ze heet Deborah, is de vriendin van Rinus en danst in elk van zijn clips. Romana op de scooter was zijn eerste hit en daarom denken veel mensen dat ze Romana heet.
Zo, weet je dat ook weer!
Ze heet Deborah, is de vriendin van Rinus en danst in elk van zijn clips. Romana op de scooter was zijn eerste hit en daarom denken veel mensen dat ze Romana heet.
Zo, weet je dat ook weer!