JMD
Well-known member
Helemaal mee eens.Het soortelijk gewicht van de Parijse medaillereeks voelt hoger aan.
Helemaal mee eens.Het soortelijk gewicht van de Parijse medaillereeks voelt hoger aan.
De nummer 2 van de marathon had een protest ingediend tegen de winst van Hassan vanwege de laatste bocht, protest is afgewezen
Onze blonde vriend doet er nog een schepje bovenop.Dick Schoof, Hassan omhelzen terwijl je leider bent van een kabinet dat mensen als Hassan niet in Nederland wil hebben. Vuile huichelaar.
O jee, ik dacht dat de derde race nog kwam, maar die heb ik kennelijk gemist onderweg.Jammer....
Dit wordt een 4e plek vrees ik.
Nee, ze zit nu in het duel om brons, maar vrees dat ze daar tekort gaat komen.O jee, ik dacht dat de derde race nog kwam, maar die heb ik kennelijk gemist onderweg.
Alles om aan de bubbel te laten zien dat je precies het goede zegt...Mensen die zich drukker maken om Wilders die Hasan feliciteert dan om de gouden plak zelf, blijft toch iets komisch.
Druk maken? Beetje projectie wellicht?Mensen die zich drukker maken om Wilders die Hasan feliciteert dan om de gouden plak zelf, blijft toch iets komisch.
Druk maken? Beetje projectie wellicht?
Het is Hassan trouwens.