Nederland Topic

JMD

Well-known member
Ai, ook set 2 gedeeld lijkt het.

Zonde, had kans om set 2 te winnne, 9 was genoeg.
 

JMD

Well-known member
En een 7...

Set 1 en 2 geef je weg door de laatste pijl niet goed te schieten, set 3 en 4 een 4 en 7 en het is klaar...
 

JMD

Well-known member
Weet niet hoe we nu staan tov de medal count, maar inmiddels liggen we denk ik wel een heel eind achter op de medal count die ons diep in de 30 medailles zou geven
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dat was Guusje. Wat ik zeg, niet goed genoeg gewoon.
Ik vond haar de hele partij beter dan die Japanse, die natuurlijk uiteindelijk wel prachtig scoort. Maar daarvoor een aantal keer zomaar om niets naar de grond ging en amper een aanval plaatste. Ik snap echt niets van het strafsysteem, want ik had er hier al twee gegeven en ze kreeg er geen.
 

erka

Well-known member
Ik vond haar de hele partij beter dan die Japanse, die natuurlijk uiteindelijk wel prachtig scoort. Maar daarvoor een aantal keer zomaar om niets naar de grond ging en amper een aanval plaatste. Ik snap echt niets van het strafsysteem, want ik had er hier al twee gegeven en ze kreeg er geen.

Als je echt goed bent win je zoals die lange mannen zostraks. Dat is pas judo :)
Dat is ook leuk om te zien. Dit kijk ik alleen omdat Steenhuis aan de beurt was.
 

de waan

Well-known member
Ik snap echt niets van het strafsysteem, want ik had er hier al twee gegeven en ze kreeg er geen.
Even daarvoor dacht ik ook al dat ze die Japanse op haar zij gooide, maar kennelijk dus ook niet. Ik heb me er al mee verzoend dat ik van judo gewoon bar weinig snap.
 
Bovenaan