erka
Well-known member
NL slecht gestart bij de 4x200
Ja, dat wordt niks.
NL slecht gestart bij de 4x200
3 zwemsters die alleen maar aan deze estafette meedoen deze Spelen plus Steenbergen die vermoeid is van gisteravond... 7e in de serie, 12e totaal.Ja, dat wordt niks.
Had alleen maar tegen hem verloren tot nu toe. Dat had Van Dijke ook met die Belgische, nog nooit verloren, maar uitgerekend gisteren wel.Niet te doen tegen die reus
Klopt. Dit was kansloos.Maar die reus was echt veel te goed. Dat was heel anders dan Van Dijke gisteren.
Dat is dan toch juist andersom?Had alleen maar tegen hem verloren tot nu toe. Dat had Van Dijke ook met die Belgische, nog nooit verloren, maar uitgerekend gisteren wel.
Nee, zij verloor juist gisteren van iemand van wiue ze nog nooit verloren hadDat is dan toch juist andersom?
Ja dus had Van Dijke dat dus niet ook met die Belgische.Nee, zij verloor juist gisteren van iemand van wiue ze nog nooit verloren had
Ik bedoelde dat Van Dijke dat ook had met die Belgische dat ze nog nooit gewonnen had, maar dat uiteindelijk wel deed. Mijn post stond idd een beetje gek.Ja dus had Van Dijke dat dus niet ook met die Belgische.
Ik luisterde dit op de radio en 300 meter voor de finish gilde die vent al 'dat wordt goud!!'. Gekmakend.Zilver! Roemenen sterker.
Weer een voorbeeld bij de NOS-commentatoren van al gewonnen hebben voordat de race geroeid is.
Dat wordt een rolletje voor passiviteit!Ja lig beetje achter. Heb t/m eergisteren verwerkt, moet gisteren nog even ergens doen vandaag.
Van de andere kant hebben die Roeimenen de naam wel mee.Trouwens echt een geweldige prestatie van die gouden Roemenen he. Die hebben veel minder geld dan Nederland en GB, gaan nooit op hoogtestages en kunnen ook niet alle wedstrijden roeien vanwege geldgebrek.
Ik twijfel tussen geel en rood, maar neig toch naar definitieve ban.Van de andere kant hebben die Roeimenen de naam wel mee.