Nederland Topic

JMD

Well-known member
1 van die Nederlandse roeisters heeft 2 jaar terug haar nek gebroken en zit compleet gefixeerd in haar nek

Bijde Britten zit een Redgrave, totaal geen familie van Steven Redgrave, de Britse roeiheld
 

erka

Well-known member
Trouwens echt een geweldige prestatie van die gouden Roemenen he. Die hebben veel minder geld dan Nederland en GB, gaan nooit op hoogtestages en kunnen ook niet alle wedstrijden roeien vanwege geldgebrek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huh, ik zie nu de herhaling. hoe kan dit nou een ippon zijn? Ze valt niet eens echt op haar zij.
 

JMD

Well-known member
Huh, ik zie nu de herhaling. hoe kan dit nou een ippon zijn? Ze valt niet eens echt op haar zij.
Armklem hoor ik nu op Radio1, dacht dat dat altijd een 'proces' was, maar dit werd heel snel gegeven, dat kan blijkbaar ook.
 

erka

Well-known member
Valt me trouwens op dat veel van de partijen in deze iets zwaardere klasse een stuk sneller gaan dan dat gedraai en geneuzel van de afgelopen dagen.
 

JMD

Well-known member
Valt me trouwens op dat veel van de partijen in deze iets zwaardere klasse een stuk sneller gaan dan dat gedraai en geneuzel van de afgelopen dagen.
Dat is ook wel opvallend, want vroeger waren die lichte categoriëen vaak juist leuk om te zien.
 
Bovenaan