Nederland Topic

Reinoud

Well-known member
De wereldkampioen en nummer 1 van de wereld vliegt er direct uit en jij vindt dat niet zwak?
Je bent nr 1 van de wereld, je bent wereldkampioen. Dan vind ik het gewoon zwak dat je er zo al uitvliegt.
Dat is heel anders dan Tsjakadoea en die mevrouw van gisteren, die lang zo hoog niet geklasseerd waren.
Ze is best verrassend wereldkampioen geworden. Ranglijst zegt niet alles. Heeft al een keer van deze dame verloren. Zijn haar eerste spelen en doordat ze hier als wereldkampioen staat is de druk ook anders.

Teleurstellend? Zeker, maar zwak vind ik te streng. Maar genoeg hierover :)
 

JMD

Well-known member
Straks hockey kijken
Dan kunnen we wel wat verwachten van de zwemmers Steenbergen Carbeau en Kamminga ?
Dan nog Handbal
En ik kijk uit naar het Freestyle BMX 13.25
En later nog rugby
Alle drie die zwemmers moeten de 1/2 finale kunnen halen volgens mij.
 

Batigoal

Well-known member
De Wit moet nog 1 partij winnen en dan is hij sowieso zeker van herkansingen, hij moet tegen iemand uit Tajikistan (hoe noem je zo iemand? Tajikinees?).

Als Van Lieshout van die Koreaanse had gewonnen was ze sowieso al zeker geweest van herkansingen.
Een Tadzjiek lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze is best verrassend wereldkampioen geworden. Ranglijst zegt niet alles. Heeft al een keer van deze dame verloren. Zijn haar eerste spelen en doordat ze hier als wereldkampioen staat is de druk ook anders.

Teleurstellend? Zeker, maar zwak vind ik te streng. Maar genoeg hierover :)
Ik sluit me hier bij aan.
 

erka

Well-known member
Tegen een hoger geplaatste op de ranking, maar dat zegt natuurlijk niks, zo hebben we al gezien vandaag.
 

JMD

Well-known member
En nu kiest de NOS overigens voor hockey ipv judo (of zwemmen)... Ongelooflijke keuzes.

Wazari achter voor De Wit.

Steenbergen gaat nu zwemmen
 

JMD

Well-known member
Sara Wennekes 20e in de 3e heat IQ Foil.

Het zeilen valt tot nu toe echt flink tegen...
 
Bovenaan