De wereldkampioen en nummer 1 van de wereld vliegt er direct uit en jij vindt dat niet zwak?Dat hoeft ook niet, maar ik vind je te streng.
15.15 de eerste NederlandseZometeen boogschieten!
De wereldkampioen en nummer 1 van de wereld vliegt er direct uit en jij vindt dat niet zwak?
Ze is best verrassend wereldkampioen geworden. Ranglijst zegt niet alles. Heeft al een keer van deze dame verloren. Zijn haar eerste spelen en doordat ze hier als wereldkampioen staat is de druk ook anders.Je bent nr 1 van de wereld, je bent wereldkampioen. Dan vind ik het gewoon zwak dat je er zo al uitvliegt.
Dat is heel anders dan Tsjakadoea en die mevrouw van gisteren, die lang zo hoog niet geklasseerd waren.
Alle drie die zwemmers moeten de 1/2 finale kunnen halen volgens mij.Straks hockey kijken
Dan kunnen we wel wat verwachten van de zwemmers Steenbergen Carbeau en Kamminga ?
Dan nog Handbal
En ik kijk uit naar het Freestyle BMX 13.25
En later nog rugby
Een Tadzjiek lijkt me.De Wit moet nog 1 partij winnen en dan is hij sowieso zeker van herkansingen, hij moet tegen iemand uit Tajikistan (hoe noem je zo iemand? Tajikinees?).
Als Van Lieshout van die Koreaanse had gewonnen was ze sowieso al zeker geweest van herkansingen.
Ik sluit me hier bij aan.Ze is best verrassend wereldkampioen geworden. Ranglijst zegt niet alles. Heeft al een keer van deze dame verloren. Zijn haar eerste spelen en doordat ze hier als wereldkampioen staat is de druk ook anders.
Teleurstellend? Zeker, maar zwak vind ik te streng. Maar genoeg hierover
Deze was wel minder onverwacht. Zijn tegenstander staat 9 plaatsen hoger op de wereldranglijst. Desondanks wel erg jammer, want hij was niet perse minder.De Wit verliest. Teleurstellend.