Nederland Topic

JMD

Well-known member
Nu de heren dubbel twee, maar de NOS gaat liever judoën, terwijl de NL nog niet in actie komen... En herhalen ze oude beelden, en gaan ze judopartijen laten zien terwijl de NLers nog lang niet aan de beurt zijn.

Echt, hoe moeilijk is het om een schakelprogramma te maken met NL deelnemers. Helemaal goed dat je judo als hoofdmoot maakt deze ochtend (zeer terecht), maar dan zap je even naar de roeibaan en later vandaag naar zwemmen en paardrijden als een NL in actie komt.
 

erka

Well-known member
Nu de heren dubbel twee, maar de NOS gaat liever judoën, terwijl de NL nog niet in actie komen... En herhalen ze oude beelden, en gaan ze judopartijen laten zien terwijl de NLers nog lang niet aan de beurt zijn.

Echt, hoe moeilijk is het om een schakelprogramma te maken met NL deelnemers. Helemaal goed dat je judo als hoofdmoot maakt deze ochtend (zeer terecht), maar dan zap je even naar de roeibaan en later vandaag naar zwemmen en paardrijden als een NL in actie komt.

Kijk jij nou echt nog naar de NOS? Ik alleen bij hoge uitzondering.
 

JMD

Well-known member
Kijk jij nou echt nog naar de NOS? Ik alleen bij hoge uitzondering.
Ik zat er roeien te kijken en ging er vanuit dat ze dat uit bleven zenden (omdat de NL judoka's voorlopig nog niet aan de beurt zijn), maar helaas.
1 voordeel: nu kunnen ze de rest van de dag wel herhalingen blijven uitzenden van zwemmen, roeien, paardrijden enz en blijven zeggen dat live is. :)
 

erka

Well-known member
Ik heb streams open van alle Nederlanders en alle finales in andere sporten plus sporten die mij interesseren zoals basketbal en handbal. De TV staat eigenlijk standaard op Eurosport.
 
Bovenaan