Je hebt het zelf afgeroepen...Wat een pokkedag was dit.
Geen medailles dus vandaag. En ook morgen is de kans klein op een medaille.
In Tokyo duurde het lang voordat er echt medailles kwamen (3 medailles de eerste 4 dagen), dat is nu dus nog erger
En ook nog zwemmersjeuk in de Hoornse plas.🙁Geen medailles bij het zwemmen.
Sjongejonge wat een kutdag.
6e en 8e. Maar wat een niet zo snelle tijden in de hele serie. Corbeau net onder minuut...Kamminga tenminste geen 4e!
Klopt ja. Vroeger pakten we in de 1e week juist veel medailles met judo en zwemmen. Maar daar zijn we niet goed meer in, nu meer in atletiek, roeien en baanwielrennen, daar staan de finales vanaf woensdag voor op het programma (roeien) en dan vanaf komend weekend atletiek en dan pas eind volgende week baanwielrennen.Nou is het begin van de OS meestal niet zo voor Nederland.
Vd Breggen ook nog brons op tijdrit toenOp de onderdelen vergeleken met Tokyo boert NL wel flink achteruit:
Tokyo:
-Van Vleuten tijdrit
-handboogschieten mixed
-Tom Dumoulin tijdrit
-Arno Kamminga 100 school
Nou is het wel zo dat we dat 3 jaar terug ook over VdH en zijn team zeiden na 4 dagen. Vervolgens werden het qua aantal medailles de beste Spelen ooit en qua goud alleen minder dan SydneyMaar 'het verhaal' is ook belangrijk volgens VDH en daarin komen we niks te kort!
Nou is het wel zo dat we dat 3 jaar terug ook over VdH en zijn team zeiden na 4 dagen. Vervolgens werden het qua aantal medailles de beste Spelen ooit en qua goud alleen minder dan Sydney
Zeilen wellicht, en de teamsporten(met name Hockey) pas aan het eind van de Spelen. Die prognoses vooraf.waren denk ik ook niet geheel realistisch, maar die medailles komen vast nog wel.Klopt ja. Vroeger pakten we in de 1e week juist veel medailles met judo en zwemmen. Maar daar zijn we niet goed meer in, nu meer in atletiek, roeien en baanwielrennen, daar staan de finales vanaf woensdag voor op het programma (roeien) en dan vanaf komend weekend atletiek en dan pas eind volgende week baanwielrennen.
Zeilen wellicht, en de teamsporten(met name Hockey) pas aan het eind van de Spelen. Die prognoses vooraf.waren denk ik nier geheel realistisch.
Nee, maar een andere kleur wellicht. De dames gaan wel voor goud lijkt mij.Nou die hockeymannen gaan never nooit goud winnen. Dat durf ik wel aan.
Handbaldames verloren.
Mwah, ze zijn nog niet in grootste vorm. Maar never nooit zou ik toch geen hypotheek op inzetten hoor.Nou die hockeymannen gaan never nooit goud winnen. Dat durf ik wel aan.
Handbaldames verloren.