Nederland Topic

JMD

Well-known member
Wat gebeurde er nou?
NL verslaat Duitsland in een penaltyserie...

Elke keer als ik zo'n shootoutserie zie vraag ik me weer af of dit ook niet bij voetbal zou werken. In de NASL deed men het lang geleden, in NL zijn begin jaren 90 wel eens tests mee geweest op oefentoernooien, maar het heeft nooit doorgezet. Toch lijkt me dit eerlijker, en meer trainbaar.
Ook mooi bij hokcey vind ik dat de 5 aangewezen spelers ook aan de beurt blijven nadat de 5 geweest zijn, bij voetbal gaat men dan door met nummer 6, bij hockey gaan ze weer terug naar de nummer 1. Dat lijkt me veel beter
 

Jacco

Well-known member
Die laatste shoot-out vond ik een mooie, lekker snel geschoten. Heb het niet zo op de shootouts waarin de nemer eerst een paringdans doet met de keeper. Je vraagt er dan een beetje om dat de keeper op de bal gaat liggen
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Die shoot-outs komen in elk geval meer op de vaardigheid van de keeper aan dan penals bij voetbal. Van de nemer ben ik niet zo zeker. Een goede penalty bij het voetbal onder druk vereist ook flinke vaardigheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Keurige race van Dokter, net boven haar PR
Vetter loopt 24,36, PR is 23.65...
Vetter valt vandaag wat tegen eigenlijk.

Dokter 5e, 9e Vetter, 10e Oosterwegel
 

JMD

Well-known member
Slechte laatste 100m zeg, ook zij valt net als Klaver terug in de laatste 100m...

Maar wat een tijd.
 
Bovenaan