Nederland Topic

Bestaat niet meer

Well-known member
tijd van 50.17 was dus genoeg voor finale, ik denk dat Klaver pislink is op zichzelf en daarmee zijn we klaar voor vandaag qua NL. Morgen wordt ook hele rustige middag
 

JMD

Well-known member
Litouwer verbetert het OR van zijn vader, maar wordt even later weer verbeterd dan een Jamaicaan
 

JMD

Well-known member
tijd van 50.17 was dus genoeg voor finale, ik denk dat Klaver pislink is op zichzelf en daarmee zijn we klaar voor vandaag qua NL. Morgen wordt ook hele rustige middag
Wel morgenochtend 10km zwemmarathon met Van Rouwendaal (goud Rio, zilver Tokyo)
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik zou weleens een tijdje mee willen kijken bij die Nederlandse atletiekploeg op Papendal. Volgens mij zou ik er ontzettend veel kunnen leren over groepsdynamica, wat ik dan weer kan gebruiken in mijn eigen werk.

Hoop dat er ooit een mooie docu over uitgebracht wordt wat die mensen daar de afgelopen jaren met elkaar op Papendal hebben gedaan en wie ervoor heeft gezorgd dat dit zo'n sterk team is geworden.
Wat is jouw beroep?
 

JMD

Well-known member
07.30 Marathonzwemmen - Sharon van Rouwendaal
10.05 Atletiek - Zevenkamp - 100m horden (1e onderdeel) - Sofie Dokter (heat 1), Emma Oosterwegel en Anouk Vetter (heat 2)
10.25 Atletiek - Kogelstoten - Kwalificatie - Jorinde van Klinken, Alida van Daalen en Jessica Schilder
10.35 Atletiek - 100m horden - herkansing - Maayke Tjin-A-Lim
11.05 Atletiek - Zevenkamp - Hoogspringen (2e onderdeel) - Dokter, Oosterwegel en Vetter
11.06 Golf - 2e ronde - Anne van Dam
11.10 Atletiek - 4x100m dames - 1e heat NL
11.35 Atletiek - 4x100m heren - 1e heat NL
12.00 Atletiek - 800m - herkansing - Ryan Clarke
12.18 Zeilen - Multihull - Medal Race
13.42 Zeilen - Kitesurfen dames - Annelous Lammerts (1/2 finale meerdere races, daarna direct evt finale)
14.35 Waterpolo - halve finale - Nederland - Spanje
17.00 Baanwielrennen - omnium - scratchrace - Jan Willem van Schip
17.18 Baanwielrennen - keirin - kwartfinale - Steffie van der Peet (heat 1) en Hetty van de Wouw (heat 2)
17.38 Baanwielrennen - omnium - temporace - Jan Willem van Schip
18.01 Baanwielrennen - sprint - kwartfinale (race 1) - Lavreysen & Hoogland
18.15 Baanwielrennen - keirin - halve finale - evt Vd Peet & Vd Wouw
18.25 Baanwielrennen - omnium - afvalrace - Jan Willem van Schip
18.47 Baanwielrennen - sprint - kwartfinale (race 2) - Lavreysen & Hoogland
19.00 Hockey - finale heren - Nederland - Duitsland
19.01 Baanwielrennen - keirin - finales (eerst B- dan A-finale) - evt Vd Peet & Vd Wouw
19.18 Baanwielrennen - sprint - kwartfinale (evt race 3) - Lavreysen & Hoogland
19.27 Baanwielrennen - omnium - puntenkoers - Jan Willem van Schip
19.35 Atletiek - Zevenkamp - kogelstoten (3e onderdeel) - Dokter, Oosterwegel en Vetter
20.04 Baanwielrennen - sprint - race plaats 5 t/m 8 - evt Lavreysen & Hoogland
20.55 Atletiek - Zevenkap - 200m (4e onderdeel) - Dokter, Oosterwegel en Vetter
21.25 Atletiek - 400m horden - finale - Femke Bol
 

JMD

Well-known member
Klopt, maar dat is voor de middag klaar. Tussen 12:30 en 17:00 alleen zeilen (als dat doorgaat) en de waterpolo halve finale
Er was voor morgen meer wind voorspeld begreep ik, maar goed, dat was al eerder wel eens voorspeld en dan viel het tegen...
 

JMD

Well-known member
Klopt, maar dat is voor de middag klaar. Tussen 12:30 en 17:00 alleen zeilen (als dat doorgaat) en de waterpolo halve finale
Overigens valt me dat sowieso op bij deze Spelen, dat de onderdelen niet echt lekker verdeeld zijn: in de (vroege) avond is het vaak spitsuur, en van het weekend steeds in de middag. Kan me van Tokyo, Rio en Londen niet herinneren dat dat zo bij elkaar zat (behalve in het slotweekend, maar dat is dan logisch).

In Rio/Londen werd er vrolijk nog om 23.00 lokale tijd bv een beachvolleybalduel ingepland en het laatste volleybalduel begon steeds om 22.00. Men is vroeg klaar in Parijs over het algemeen...
 

JMD

Well-known member
Stekelenburg heeft dus nog wel iets van gevoel: als Klaver er aan komt door de verplichte mixed zone zegt hij dat ze wat hem betreft door mag lopen als ze niet wil.
 

BlauwVinger

Well-known member
Het beste interview wat hij ooit gedaan heeft! (y)

Vrijwel geen enkele interviewer slaagt er nog in om met een opmerkelijke tête-à-tête alle varianten op het cliché-format 'wat ging er door je heen en hoe heb je je voorbereid' te doorbreken. Die 'zoon van' probeert dat echter tevergeefs met gefronste wenkbrauwen. Wat een karikatule lapzwans.

De verguisde Bert Maalderink was een zuignap die elke octopus degradeerde tot figurant.
 
Bovenaan