erka
Well-known member
Nee, dat gaat ze niet redden...
Helaas inderdaad. Deze gingen wel snel.
Nee, dat gaat ze niet redden...
Wel morgenochtend 10km zwemmarathon met Van Rouwendaal (goud Rio, zilver Tokyo)tijd van 50.17 was dus genoeg voor finale, ik denk dat Klaver pislink is op zichzelf en daarmee zijn we klaar voor vandaag qua NL. Morgen wordt ook hele rustige middag
Klopt, maar dat is voor de middag klaar. Tussen 12:30 en 17:00 alleen zeilen (als dat doorgaat) en de waterpolo halve finaleWel morgenochtend 10km zwemmarathon met Van Rouwendaal (goud Rio, zilver Tokyo)
Wat is jouw beroep?Ik zou weleens een tijdje mee willen kijken bij die Nederlandse atletiekploeg op Papendal. Volgens mij zou ik er ontzettend veel kunnen leren over groepsdynamica, wat ik dan weer kan gebruiken in mijn eigen werk.
Hoop dat er ooit een mooie docu over uitgebracht wordt wat die mensen daar de afgelopen jaren met elkaar op Papendal hebben gedaan en wie ervoor heeft gezorgd dat dit zo'n sterk team is geworden.
Er was voor morgen meer wind voorspeld begreep ik, maar goed, dat was al eerder wel eens voorspeld en dan viel het tegen...Klopt, maar dat is voor de middag klaar. Tussen 12:30 en 17:00 alleen zeilen (als dat doorgaat) en de waterpolo halve finale
Overigens valt me dat sowieso op bij deze Spelen, dat de onderdelen niet echt lekker verdeeld zijn: in de (vroege) avond is het vaak spitsuur, en van het weekend steeds in de middag. Kan me van Tokyo, Rio en Londen niet herinneren dat dat zo bij elkaar zat (behalve in het slotweekend, maar dat is dan logisch).Klopt, maar dat is voor de middag klaar. Tussen 12:30 en 17:00 alleen zeilen (als dat doorgaat) en de waterpolo halve finale
Dat was erg chique inderdaadStekelenburg heeft dus nog wel iets van gevoel: als Klaver er aan komt door de verplichte mixed zone zegt hij dat ze wat hem betreft door mag lopen als ze niet wil.
Het beste interview wat hij ooit gedaan heeft!Stekelenburg heeft dus nog wel iets van gevoel: als Klaver er aan komt door de verplichte mixed zone zegt hij dat ze wat hem betreft door mag lopen als ze niet wil.
Het beste interview wat hij ooit gedaan heeft!
Zulke grootsheid zie je zelden meer.Stekelenburg heeft dus nog wel iets van gevoel: als Klaver er aan komt door de verplichte mixed zone zegt hij dat ze wat hem betreft door mag lopen als ze niet wil.
Zou mooi zijn als ze het vol kan houden! Vooralsnog ziet ze er sterk uit.Van Rouwendaal op kop halverwege de 2e ronde
Ik werk (oa) als docent in de psychiatrie en gehandicaptenzorg.Wat is jouw beroep?