Nederland Topic

erka

Well-known member
Was ook niet snel genoeg. Maar blijft een prima prestatie.

Precies wat je zei he. Wat moet je dan doen als 2e? Hij moest foutloos blijven maar hij moet ook snelheid maken. En voor de 3e was het ook lastig. Want die moest eigenlijk hetzelfde doen. Foutloos en supersnel voor goud.

Volgens mij is die eerste in het voordeel eigenlijk.
 

erka

Well-known member
Maar geweldig hoor. Ik zei het vooraf al, springruiters doen altijd mee en nu ook weer. Mooie sport en spannend om te zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bestaat niet meer

Well-known member
en geen finale Hondema. Hondema dit seizoen al bijna 15 cm verder gesprongen, in carriere al 21 cm verder gesprongen, komt 5 cm te kort voor finale
 

JMD

Well-known member
Precies wat je zei he. Wat moet je dan doen als 2e? Hij moest foutloos blijven maar hij moet ook snelheid maken. En voor de 3e was het ook lastig. Want die moest eigenlijk hetzelfde doen. Foutloos en supersnel voor goud.

Volgens mij is die eerste in het voordeel eigenlijk.
Jep. De 2e is alleen in het voordeel als de eerste een fout maakt of geen fout en overduidelijk langzaam rijdt (en voor foutloos gaat). Als de 1e zoals nu én foutloos én snel is ben je echt in het nadeel
 

JMD

Well-known member
Vlakwaterkanosters nu. Voor het eerst sinds 1992 doen we daar weer mee. De laatste dames waren in 1988 toen we meededen, wonnen we volgens mij wel brons toen

Toch wel apart dat we zo goed zijn in roeien, maar niet in kano.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vlakwaterkanosters nu. Voor het eerst sinds 1992 doen we daar weer mee. De laatste dames waren in 1988 toen we meededen, wonnen we volgens mij wel brons toen

Toch wel apart dat we zo goed zijn in roeien, maar niet in kano.
Waar zijn die wildwaterstromen hier dan? Zo gek vind ik het niet.
 

JMD

Well-known member
Waar zijn die wildwaterstromen hier dan? Zo gek vind ik het niet.
Ik heb het over vlakwaterkano... :)

We hebben de laatste Spelen juist vaker meegedaan aan widwaterkano dan vlakwaterkano
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Maasveld

Well-known member
Jep. De 2e is alleen in het voordeel als de eerste een fout maakt of geen fout en overduidelijk langzaam rijdt (en voor foutloos gaat). Als de 1e zoals nu én foutloos én snel is ben je echt in het nadeel
Die eerste heeft dan toch ook veel risico genomen?

De laatste is altijd in het voordeel omdat ie precies weet wat ie moet doen.
 

erka

Well-known member
Vlakwaterkanosters nu. Voor het eerst sinds 1992 doen we daar weer mee. De laatste dames waren in 1988 toen we meededen, wonnen we volgens mij wel brons toen

Toch wel apart dat we zo goed zijn in roeien, maar niet in kano.

Roeien is studentensport nummer 1 in Nederland. Kano is een sport voor een enkele liefhebber. En bovendien is internationaal kano veel breder dan roeien.
 
Bovenaan