Als de dames goud halen is dat wat mij betreft niet goed genoeg voor Sportploeg van het jaar, want bij hen is goud redelijk 'normaal'. Als de heren het worden dan wordt het een ander verhaal. (En wat als waterpolo goud haalt? Of handbal? Kans is klein, maar beiden zitten er wel tegenaan, zeker de waterpolosters)4x400 natuurlijk. Tenzij een van de hockeyteams goud haalt.
Ja, dat werd bv ook gezegd na Sydney, toen er gekozen moest worden tussen De Bruijn en Van Moorsel, beiden 3x goud en 1x brons. Toen ging het NOC ook niet overstag. Dus er zal echt een keuze gemaakt moeten worden.Gewoon beide
Dus kozen ze voor een zeilster?Toen ging het NOC ook niet overstag.
Gelukkig was het niet brons of vierde dan...Hassan brons gekregen na protest
Af en toe moet je toch een beetje schipperen.Dus kozen ze voor een zeilster?
En het over een andere boeg gooien.Af en toe moet je toch een beetje schipperen.
Hoewel ik het terecht vind, wel heel zuur voor die ItaliaanseGelukkig was het niet brons of vierde dan...
Hoewel ik het terecht vind, wel heel zuur voor die Italiaanse
Ik schreeuwde hier zo hard dat mijn vriendin van de bank wegsprinte en de poes mij dit kwalijk neemt.
Fucking heel, wat een schitterende wedstrijd zeg! Fantastisch!
Zullen we maar even wachten totdat ze binnen zijn?Zeven goud dus al, morgen Bouwmeester (moet alleen maar starten en niet gediskwalificeerd worden), in principe ook de teamsprint, dan sta je op 9.
Tss je kan ook gewoon emotieloos sport kijken. Saai hoorZullen we maar even wachten totdat ze binnen zijn?
Ben ik eens enthousiast is het weer niet goedZullen we maar even wachten totdat ze binnen zijn?