Nederland Topic

JMD

Well-known member
4x400 natuurlijk. Tenzij een van de hockeyteams goud haalt.
Als de dames goud halen is dat wat mij betreft niet goed genoeg voor Sportploeg van het jaar, want bij hen is goud redelijk 'normaal'. Als de heren het worden dan wordt het een ander verhaal. (En wat als waterpolo goud haalt? Of handbal? Kans is klein, maar beiden zitten er wel tegenaan, zeker de waterpolosters)
 

erka

Well-known member
Nederland was altijd het basketballulletje van Europa. Als we al eens een EK haalden werden we altijd kansloos laatste. De clubs zijn nog net goed genoeg voor de allerlaagste Europacup want alle andere Europacups zijn gewoon veel te sterk. Jesper Jobse die bedacht heeft dat de 3/4 beste bij elkaar konden en dat er dan meer uit te halen valt en kijk eens wat je nu hebt. Zo gaaf he. Hoe zou Jesper Jobse zich nu voelen...
 

JMD

Well-known member
Ja, dat werd bv ook gezegd na Sydney, toen er gekozen moest worden tussen De Bruijn en Van Moorsel, beiden 3x goud en 1x brons. Toen ging het NOC ook niet overstag. Dus er zal echt een keuze gemaakt moeten worden.
 

gevegt

Well-known member
Het schoolplein basketbal was net zo spannend als het meisjes en jongens op de 4x400 meter hardlopen.
 

erka

Well-known member
Hoewel ik het terecht vind, wel heel zuur voor die Italiaanse

Mijn eerste reactie was dat de DQ terecht was, want je ziet toch echt wel dat ze hindert. Maar als de atleten zelf aangeven dat het verbazend was dan zal het wel terecht zijn zo.
 

JMD

Well-known member
Zullen we maar even wachten totdat ze binnen zijn?
Ben ik eens enthousiast is het weer niet goed ;)

Maar je hebt gelijk, de boot kan nog lek raken en er kan nog een lekke band komen in de 1e ronde of de finale. Maar als er geen gekke dingen gebeuren winnen we morgen wel weer (minimaal een) goud(en medaille)
 
Bovenaan