Nederland Topic

erka

Well-known member
WORTHYYYYYYYY met een buzzerbeater 🤩 🤩 🤩 🤩 🤩 🤩 🤩 🤩
 

JMD

Well-known member
Die bal was vergelijkbaar met die bal van Servië uit onmogelijke hoek die het groepsduel besliste
 

erka

Well-known member
Echt geweldig. Precies dat ik dacht ze moeten niet meer die 2 punters proberen gingen ze er een paar keer wel in, haha
 

JMD

Well-known member
Zeven goud dus al, morgen Bouwmeester (moet alleen maar starten en niet gediskwalificeerd worden), in principe ook de teamsprint, dan sta je op 9.
 

JMD

Well-known member
NL morgen:
09.30 Handbal - kwartfinale - Nederland - Denemarken
10.00 Paardrijden - individuele springwedstrijd - finale (NL als 9e, 22e en 27e)
11.15 Atletiek - verspringen - kwalificatie - Pauline Hondema
Vanaf 12.00 Zeilen - Kite (race 6 ev), Nacra (race 10/11/12)
12.10 Kanovaren vlakwater - K2 500m - 1e ronde
14.00 Hockey heren - halve finale - Nederland - Spanje
14.10 Kanovaren vlakwater - K2 500m - evt kwartfinale
14.43 Zeilen - ICLA6 - medal race
15.35 Waterpolo - kwartfinale - Nederland - Italië
15.00 Schoonspringen - 10m toren - finale - Else Praasterink
17.00 Beachvolleybal - heren - kwartfinale - Boermans/De Groot
18.59 Baanwielrennen - teamsprint heren, 1e ronde
19.55 Baanwielrennen - teamsprint heren, duels om 7e, 5e, 3e en 1e plaats
20.07 Atletiek - 400m horden - 1/2 finale - Cathelijne Peters (heat 1) en Femke Bol (heat 3)
20.50 Atletiek - 1500m - finale - Laros & Nillessen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op dit moment niet relevant, maar ik moet er toch aan denken... Welke ploeg moet nu Sportploeg van het Jaar worden? Ik dacht dat 'ie sowieso voor de 4x400m zou zijn. Maar deze mannen maken ook wel een mooie case voor zichzelf zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Op dit moment niet relevant, maar ik moet er toch aan denken... Welke ploeg moet nu Sportploeg van het Jaar worden? Ik dacht dat 'ie sowieso voor de 4x400m zou zijn. Maar deze mannen maken ook wel een mooie case voor zichzelf zo.
Inderdaad... En gelukkig is er geen aparte mannen/vrouwencategorie bij teams, want waar hadden ze dan dat mixedteam moeten doen? :)

Ik denk overigens wel dat het dan het estafetteteam wordt. Atletiek, wereldsport, de manier waarop Bol won, enz.

Maar zoals wel vaker bij Olympische Zomerjaren: het is 'spoilt for choice'
 

Maasveld

Well-known member
Op dit moment niet relevant, maar ik moet er toch aan denken... Welke ploeg moet nu Sportploeg van het Jaar worden? Ik dacht dat 'ie sowieso voor de 4x400m zou zijn. Maar deze mannen maken ook wel een mooie case voor zichzelf zo.
4x400 natuurlijk. Tenzij een van de hockeyteams goud haalt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Op dit moment niet relevant, maar ik moet er toch aan denken... Welke ploeg moet nu Sportploeg van het Jaar worden? Ik dacht dat 'ie sowieso voor de 4x400m zou zijn. Maar deze mannen maken ook wel een mooie case voor zichzelf zo.
Gewoon beide
 
Bovenaan