Bestaat niet meer
Well-known member
20-9 winst, vanavond finale en sowieso medaille
Met Letland zou ik vrede hebben. Zijn zo goed en verdienen het ook wel na die ongeslagen poule fase.Letland tot nu toe echt by far het sterkste team, dit toernooi. Maar benieuwd of die bestand zijn tegen de druk van het thuisteam zo.
Aanvallend had het beter gekund, maar verdedigend waren ze echt subliem.Ik vond NL niet eens zo goed, was meer dat Litouwen ook wel heel dramatisch was.
Groen betekent dat dat team nog een team-referral aan mag vragen. Rood betekent dat je die eerder in de wedstrijd hebt verloren.Aanvallend had het beter gekund, maar verdedigend waren ze echt subliem.
Iemand enig idee wat die puntjes op het scorebord zijn? Groen en rood.
Lekker dat doelpunt en die extra marge
Echt heel vet. Ook heel tof om zelf heen te gaan. Vorig jaar in A'dam gezien.
Dat doe je op de straat ook altijd, dus zal een regel geworden zijn.1 ding vind ik echt gek: NL krijgt de bal, maar die wordt eerst aan die Litouwer gegeven en die geeft hem dan aan NL. Waarom niet direct aan NL?
17-6
Kat in het bakkie
Maar dat maakt het nog steeds een vreemde situatieDat doe je op de straat ook altijd,
Dat schept een band.Ik krijg het maar niet voor elkaar om iets van spanning voor hockey te voelen.
Waarom? Dat is gewoon de gewoonteregel van die sport. Net zoals je bij judo ook bepaalde gewoonteregels hebt bv.Maar dat maakt het nog steeds een vreemde situatie
Gebeurt dat ook bij het reguliere basketbal dan? Is me nog nooit opgevallen?Waarom? Dat is gewoon de gewoonteregel van die sport. Net zoals je bij judo ook bepaalde gewoonteregels hebt bv.
Gebeurt dat ook bij het reguliere basketbal dan? Is me nog nooit opgevallen?
Kom op wielrendames!