Jep, we zijn en blijven altijd een grensgeval...Ligt er een beetje aan welke clubs allemaal promoveren en degraderen. Hillegom zou ook maar zomaar 1B kunnen verkassen.
De wedstrijdindeling wordt niet gemaakt op basis van welke periode is gewonnen, maar op basis van de eindrangschikking.Is het ook niet zo dat de eerste periodekampioenen wegzakken op de ranglijst zodra ze geen kampioen kunnen worden en dan uitgerust en geslepen aan de nacompetitie beginnen?
IJsselmeervogels wint met 0-7 bij ADO'20...In de 1e ronde nacompetitie 2e/3e divisie vallen de hoogstgeplaatste periodekampioenen en de middelgeplaatste kampioenen af.
Dus nog over: IJsselmeervogels en Excelsior Maassluis en ADO'20 en Rijnvogels.
Ik woon nog steeds in Heerenveen ja. Wedstrijd wordt gespeeld in Wirdum, wat 25 minuten rijden is.Ben je niet meer woonachtig in het noorden of gunnen ze je lekker veel reistijd naar Voorburg.
Als je naar deze site gaat, even naar beneden scrolt naar de wedstrijd van morgen en op de link accommodatie klikt wordt je naar Voorburg gestuurd 🤪Ik woon nog steeds in Heerenveen ja. Wedstrijd wordt gespeeld in Wirdum, wat 25 minuten rijden is.
Ik zie het dus al voor me dat @SC Heerenveen dadelijk in Wirdum staat en in Voorburg ze een grensrechter missen.Als je naar deze site gaat, even naar beneden scrolt naar de wedstrijd van morgen en op de link accommodatie klikt wordt je naar Voorburg gestuurd 🤪
vv TOP'63
www.top63.com
Top! 👍Bij gebrek aan een wedstrijd op landelijk niveau als assistent scheidsrechter heb ik ook mijn beschikbaarheid aangegeven voor het district om te vlaggen. Het is even een flinke stap terug qua niveau, maar ergens zeker ook wel weer leuk. Ik mag aantreden in de finale voor een plaats in de vierde klasse! Tussen TOP '63 en ASC.