Nacompetitie Jupiler League

Janssen

Well-known member
Goals vielen wel pas allemaal na een rode kaart voor Emmen he.

Een team als Willem 2 moet hier toch van winnen hoor.
 

fr-keff

Active member
Goals vielen wel pas allemaal na een rode kaart voor Emmen he.

Een team als Willem 2 moet hier toch van winnen hoor.

Kan je Willem II een team noemen? Los hangend zand. Die gaan gewoon met knikkende knie?n naar Almere volgende week.
 

fr-keff

Active member
Haha speelt die Tuyp nog altijd bij Volendam. Die tikt toch ook al richting de 36?

EDIT; Bijna 34. Ook goed.
 

Pascallovic

Well-known member
Goals vielen wel pas allemaal na een rode kaart voor Emmen he.

Een team als Willem 2 moet hier toch van winnen hoor.
Een Willem II had ook bij Cambuur moeten winnen, maar daar bakten ze er ook niet veel van. Die kunnen echt van iedereen verliezen. Scoren ook heel moeizaam.
 

Janssen

Well-known member
Nacompetitie Jupiler League

Kan je Willem II een team noemen? Los hangend zand. Die gaan gewoon met knikkende knie?n naar Almere volgende week.

Dat deden wij ook , maar dan vooral uit angst dat het dak naar beneden kwam in het uitvak.

Of dat je onverhoopt moest poepen, kon je op zo'n dixie gaan zitten.
 

fr-keff

Active member
Dat deden wij ook , maar dan vooral uit angst dat het dak naar beneden kwam in het uitvak.

Of dat je onverhoopt moest poepen, kon je op zo'n dixie gaan zitten.

Gezellig... Almere hoeft voor mij niet te promoveren. Lukt het? Leuk voor hun natuurlijk. Maar Willem II zal normaal gesproken niet zo snel winnen. Als je sinds december maar 3x wint waarom zou het dan ineens tegen een ploeg dat in een flow zit wel lukken?
 

noordooster

Well-known member
Zo'n club als Emmen toch ook....
Maandenlang spelen met maar 1 doel, het halen van die nacompetitie en het in elke voorbeschouwing en in elk wedstrijdverslag erover hebben.
Als een kind zo blij zijn dat dat doel uiteindelijk wordt bereikt...feestje vieren enz.
En na 1 wedstrijd op een maandagavond is het allemaal al over en uit.
Hoewel....trainer Gert Heerkes heeft nog hoop.

IJdele hoop Gert, blijkt achteraf. Tweemaal met 4 - 1 verliezen is gewoon een dikke afgang tegen een ploeg waar ze in de competitie nog boven eindigen.
Seizoen voorbij . Mag Gert nu bij Emmen blijven als hulptrainer ?
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Gelet op het aantal toeschouwers in Emmen hadden ze er zelf ook al niet zoveel vertrouwen meer in.

Puur op basis van de karakteristieken denk ik wel dat bij Emmen na de rode kaart en de gelijkmaker de kopjes zijn gaan hangen waarna Almere uit kon lopen.
 

Joost

Well-known member
IJdele hoop Gert, blijkt achteraf. Tweemaal met 4 - 1 verliezen is gewoon een dikke afgang tegen een ploeg waar ze in de competitie nog boven eindigen.
Seizoen voorbij . Mag Gert nu bij Emmen blijven als hulptrainer ?

Emmen verloor in de competitie ook al 2 keer van Almere dat op die momenten nog niet de ploeg in vorm was zoals nu.
 

noordooster

Well-known member
In het Dagblad v h Noorden gaf Heerkes aan: Elk half uur een doelpunt en het achterin dicht houden. Dan ben je er.
Ja , je kunt als trainer ook moeilijk zeggen dat het na de wedstrijd in Almere over en uit is.
Maar wat je zegt, de toeschouwers hadden er niet veel vertrouwen hebben. Wanneer Emmen nog kansrijk was geweest waren er aanzienlijk meer toeschouwers geweest dan de 2500 van nu.
Ik denk dat er morgen bij HHC wel eens meer kunnen zijn.
 

fr-keff

Active member
MVV trouwens op 0-1. Die lijken dus wel zeker van de volgende ronde. MVV - De Graafschap dus.
 

JMD

Well-known member
Qua positie op de ranglijst dus direct al 2 verrassingen...

Almere mag Willem II er wel uit kicken en dan verliezen van NAC of Eindhoven. Als het Almere Excelsior wordt dan natuurlijk hup Excelsior!


Edit: o, Volendam is pas om 20.45 begonnen (dacht om 20.00 en dat het al bijna klaar was). Hup Volendam dus!
 

Forza AZ

Well-known member
Je verwacht Volendam en Emmen en het wordt Almere en MVV. Wat een competitie.
Op basis van de laatste maanden noem ik deze winnaars niet echt een verrassing. Volendam en Emmen hadden hun hogere klassering meer te danken aan goede resultaten eerder in het seizoen en waren duidelijk uit vorm de laatste tijd. Almere City en MVV hadden juist meer de vorm te pakken de laatste tijd.
 

Joost

Well-known member
Op basis van de laatste maanden noem ik deze winnaars niet echt een verrassing. Volendam en Emmen hadden hun hogere klassering meer te danken aan goede resultaten eerder in het seizoen en waren duidelijk uit vorm de laatste tijd. Almere City en MVV hadden juist meer de vorm te pakken de laatste tijd.

En net als bij Almere v Emmen wist ook MVV in de compettie twee keer van Volendam te winnen.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Ik gun het de jongens van Almere wel. Wat ik vorige keer al zei waren ze hier in Almere Poort voor een soort clinic, samen met Arnold Splinter. Voornamelijk jongere jongens van een jaar of 10 tot 14 die er bij waren, en ook al goed konden voetballen. Desondanks namen die jongens van Almere toch de tijd voor mijn dochters van 3 en 4. Hele spontane en vriendelijke jongens.
 

Batigoal

Well-known member
Als zelfs good old Jason Oost zich gaat ontpoppen als goalgetter, dan kan er van alles gebeuren.
 
Bovenaan