NAC selectie 19/20

zwammy

Well-known member
Noppert of Bertrams. Mogen het gaan uitvechten. Hoewel er misschien nog een ervaren keeper bijkomt maar die staat wel op een achteraf lijstje.

Verder gesproken met vd Weg. Die weg wil bij Ross County. Heeft een bult uitnodigingen uit oost Europa maar daar wil hij niet heen.
 

Batigoal

Well-known member
Zijn die dan al goed genoeg om in de Eredivisie te keepen? E?n van de twee Bertrams vond ik destijds wel talentvol bij Jong PSV, maar ik weet niet of dat deze is.
 

hipp00

New member
Zijn die dan al goed genoeg om in de Eredivisie te keepen? E?n van de twee Bertrams vond ik destijds wel talentvol bij Jong PSV, maar ik weet niet of dat deze is.

Dat is inderdaad dezelfde Bertrams. Afgelopen twee jaar reserve keeper bij Willem II achter Lamprou.
Hij schijnt talentvol te zijn, maar heeft het nog nooit echt laten zien. Een beetje een gok is het wel om met twee onervaren keepers de Eredivisie in te gaan. Maar goed, Jorn Brondeel had tot vorig jaar ook weinig ervaring en heeft in ??n jaar tijd enorm veel progressie gemaakt.
Voor een rechterrijtje ploeg kan een goede keeper het verschil zijn tussen wel of geen NACompetitie, dus ik hoop dat Smulders en Ten Rouwelaar weten wat ze doen.
 

gevegt

Well-known member
Zijn die dan al goed genoeg om in de Eredivisie te keepen? E?n van de twee Bertrams vond ik destijds wel talentvol bij Jong PSV, maar ik weet niet of dat deze is.

Zeker talentvol maar ook vaak blessures gehad. Zelfs een paar keer aan dezelfde schouder.
Hopelijk is hij er overheen gegroeid.
 

zwammy

Well-known member
Ten Rouwelaar blijkt er wel echt zich op te hebben. Ik heb wel vertrouwen in Bertrams. Noppert lijkt mij niet eredivisiewaardig maar Jelle heeft min of meer geeist dat zijn contract verlengd werd. Dus hij zal wel iets kennen. Vloet ook binnen, ben ik nog niet heel blij mee eerlijk gezegd.
 

zwammy

Well-known member
En Manu Garcia blijft nog een jaar. Ben ik wel blij om zeg. Alleen benieuwd wie er allemaal weggaan want we zitten ver over het aantal middenvelders nu.
 

Batigoal

Well-known member
NAC blijft bezig; ze huren waarschijnlijk de talentvolle spits Jorn Vancamp van Anderlecht.
 

Pascallovic

Well-known member
Van naam alleen. Typisch zo'n spits die in de jeugdploegen van Anderlecht en Belgi? veel goals maakt. Bij Anderlecht hebben ze veel vertrouwen in hem, alleen de concurrentie bij de eerste ploeg is veel te groot.
Anderlecht is ook goed in het creeren van concurrentie. Een jonge spits van Everton huren, zodat je de spits uit eigen jeugd ook moet verhuren.
 

hipp00

New member
Vancamp komt niet, onbekend is wat de reden is.

NAC wilde hem voor twee jaar huren. Anderlecht wilde hem maar ??n jaar verhuren. Vancamp gaat nu mogelijk naar Roda...
als hij daar maar niet de pannen van het dak gaat spelen, dan zal Smulders nog wel de nodige kritiek krijgen dat hij zijn poot stijf hield over die twee jaar.
 

hipp00

New member
Wat een onzin overigens; iemand voor 2 jaar huren. Jaartje is toch prima, dan kun je alsnog kijken wat je gaat doen.

Als je al 5 huurlingen hebt, dan is het wellicht handig om niet nog meer spelers te hebben die aan het eind van het seizoen weer weg zijn.
En misschien wilde NAC, naast de 2 jaar, ook wel een bepaalde vergoeding krijgen mocht Vancamp na een jaar teruggehaald worden of verkocht worden.
Zo heeft NAC het bij Brondeel ook gedaan.
 

zwammy

Well-known member
Ik had ergens gelezen dat Anderlecht speeltijd eiste, dat is dan weer een stuk logischer om nee te zeggen.
 

hipp00

New member
Ik had ergens gelezen dat Anderlecht speeltijd eiste, dat is dan weer een stuk logischer om nee te zeggen.

Ligt er aan hoeveel en wat. Een x aantal basisplaatsen gaat inderdaad te ver.
Maar een x aantal minuten kan je het nog wel over hebben?
Zeker omdat Ambrose zich ook nog moet bewijzen als spits (en mogelijk blessuregevoelig is). En ook als pinchhitter kan je bij NAC nog aan redelijk wat minuten komen (we zullen vaak genoeg achter komen te staan).

En Goetzee heeft in relatie tot de Manchester City deal gehad over 'richtlijnen' die afgesproken zijn m.b.t. het opstellen van de City-huurlingen. Ik kan mij dan toch niet aan de indruk onttrekken dat er dus ook daar afspraken zijn gemaakt over aantallen speelminuten en/of basisplaatsen. Waarschijnlijk dus geen harde speel-afspraken per speler, maar wel een soort van totaal inzet voor alle City-spelers bij elkaar opgeteld of iets dergelijks.
 

zwammy

Well-known member
Zo, na het rijtje Vitesse, PSV, AZ, Groningen, Sparta en Feyenoord op 7 punten. Dan kunnen we wel zeggen dat het niet heel verkeerd gaat. Volgende 4 zijn Ado, Zwolle, VVV en Roda. Dan zullen we zien hoe we er een beetje voorstaan en of de selectie inderdaad goed zat is om uit de problemen te blijven.
 

Batigoal

Well-known member
Die Angeli?o is wel een heel fijn spelertje. Sowieso doen die Spanjaarden het bij jullie goed. Manu Garc?a is eigenlijk nu al te goed.
 
Bovenaan