NAC Nieuws topic

zwammy

Well-known member
Die is dan al lang buitengeflikkerd. Dat doen wij als mensen aan de club komen, net als met Steijn. Pierre is ook binnenkort weg.

erka

Well-known member
ZIjn optreden aangaande NAC is nooit sterk, hij had natuurlijk al nooit in die positie moeten komen, maar ja 'kind van de club' enz...

Niet alleen bij NAC. Ik vind hem altijd zo. Altijd het gevoel dat hij niet eerlijk is. En nooit te beroerd om anderen af te fakkelen maar o wee als je aan hem komt met zijn eigen dubieuze praktijken. Wie graag uitdeelt moet ook kunnen incasseren of relativeren en hij kan geen van beide.

JMD

Well-known member
Niet alleen bij NAC. Ik vind hem altijd zo. Altijd het gevoel dat hij niet eerlijk is. En nooit te beroerd om anderen af te fakkelen maar o wee als je aan hem komt met zijn eigen dubieuze praktijken. Wie graag uitdeelt moet ook kunnen incasseren of relativeren en hij kan geen van beide.
Jep...

En hij heeft NAC al vaker in de steek gelaten. In 2005(?) zou hij terugkomen naar Breda om 'af te bouwen' qua carriere, maar toen Feyenoord 3 maanden later voor de deur stond was hij alweer weg. Ik snap echt niet dat NAC elke keer bij hem uitkomt...

erka

Well-known member
Ik doelde ook op zijn kritiek op Maurice Steijn destijds. Hij verweet Steijn toen dat die duistere dealtjes met zaakwaarnemers sloot in de NAC-periode van Steijn. En nu er kritiek op hem komt vanwege ongeveer dezelfde strekking is meneer gepikeerd. Het is gewoon een enorme lul.

JMD

Well-known member
Ik doelde ook op zijn kritiek op Maurice Steijn destijds. Hij verweet Steijn toen dat die duistere dealtjes met zaakwaarnemers sloot in de NAC-periode van Steijn. En nu er kritiek op hem komt vanwege ongeveer dezelfde strekking is meneer gepikeerd. Het is gewoon een enorme lul.
Precies, dat ook ja...

Het lijstje is denk ik nog langer dat jouw en mijn voorbeelden

Bovenaan