N.E.C Nieuwstopic

JMD

Well-known member
En die toch ook de deal met Bart de Graaff sloot voor shirtsponsoring BNN of was dat zijn voorganger?
 

Unregistere

Well-known member
Wie is jullie favoriete speler aller tijden die ooit het shirt van NEC droeg in een officiële wedstrijd van de hoofdmacht? En waarom?

Ik ga voor Cees Lok. Voor mij toch wel een beetje hét gezicht van NEC. Toen ik het voetbal intensief ging volgen, zat Lok al bij de club. En dat bleef hij nog jaren. In het begin was hij in mijn herinnering verdediger, maar later besloot men dat Cees ook prima in de spits kon spelen. Maakte hij plots nog belangrijke goals ook. Schoot NEC ooit naar de bekerfinale ten koste van Ajax. Gaf nooit op, ook niet toen hij steeds meer last kreeg van blessures.

d599372a-2dd6-11e3-9a1c-b92784f88a10.jpg


[SUB]Met eervolle vermelding voor Lasse Schöne, Youssef El Akchaoui, Edgar Barreto, Patrick Pothuizen, Marcel Koning, Alireza Jahanbakhsh, Jarda Simr, Dennis Gentenaar, Aleh Putsila en Gorgi Hristov[/SUB]

Ter inspiratie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...lers_van_N.E.C.
 

Atreides

Well-known member
Dan ga ik voor Arno Arts. Technisch zeer begaafde speler en eigenlijk iets te goed voor NEC. Beleefde nog een erg mooie periode bij het Willem II van Co Adriaanse:
57.jpg
 

Batigoal

Well-known member
De drie-eenheid bij NEC wordt beëindigd; oud-middenvelder Rogier Meijer wordt zelfstandig hoofdtrainer.

Daarnaast heeft NEC middenvelder Jordy Bruijn van Heerenveen vastgelegd. Lijkt me een erg goede aanwinst.

Vleugelspits Anthony Musaba is het volgende talent dat via NEC een mooie transfer naar het buitenland verdient. Hij gaat naar AS Monaco.
 

Unregistere

Well-known member
De drie-eenheid bij NEC wordt beëindigd; oud-middenvelder Rogier Meijer wordt zelfstandig hoofdtrainer.

Zou het achteraf een opzetje geweest om de tijd te overbruggen tot Meijer de cursus CBV had afgerond? Want het is best opmerkelijk dat een driemanschap eerst als ideaal werd beschouwd en nu ineens toch niet meer de beste opzet zou zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie transfer. Serie A-veteraan Edgar Barreto keert op zijn 36e terug bij NEC, de ploeg die hem als jonge jongen oppikte uit Paraguay. Barreto heeft altijd een huis aangehouden in Nijmegen en wil na zijn carrière als speler in de jeugdopleiding van de club werken. Barreto speelde meer dan 300 wedstrijden in de Serie A voor Reggina, Atalanta, Palermo en Sampdoria.
 
Bovenaan