N.E.C Nieuwstopic

Pieros

Active member
Cillessen is inderdaad vertrokken naar Las Palmas en van Gassel komt als zijn vervanger (al wordt er verwacht dat hij tweede keeper zal gaan worden, we zullen het zien).
Rober Gonzalez, was al gehuurd van Betis, is definitief overgenomen van de Spaanse club. Hij was dit jaar goed voor 15 basisplaatsen en 12 invalbeurten en was daarin verantwoordelijk voor 10 doelpunten (6 doelpunten + 4 assists).
 

Batigoal

Well-known member
Prima aanwinst voor NEC. Vond hem bij AZ ondergewaardeerd en hij heeft bij Schalke gewoon alles gespeeld.
 

Jacco

Well-known member
Verdonk doet het toch ook al erg goed op LB?
Nu heeft NEC dus twee hele goede LB's.

Zou Verdonk plannen hebben om weg te gaan? Anders vraag ik me af hoe logisch het is om LB verder te versterken.
 

Pieros

Active member
Verdonk doet het zeker goed, maar heeft ook een wens om te vertrekken (bij het vinden van een juiste club enz.). Daarnaast was Verdonk de enige LB, dus was het sowieso goed dat er eentje bij kwam.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Verdonk doet het toch ook al erg goed op LB?
Nu heeft NEC dus twee hele goede LB's.

Zou Verdonk plannen hebben om weg te gaan? Anders vraag ik me af hoe logisch het is om LB verder te versterken.
Boekhoorn weet niet wat ie met zn centen moet. Ouwejan kan ook nog linkshalf trouwens.
 
Bovenaan