N.E.C Nieuwstopic

Pascallovic

Well-known member
Een Stam heeft toch al aangegeven open te staan voor de Eredvisie en graag aan de slag te willen? Dan zou ik niet weten waarom hij niet naar NEC zou willen of kunnen. Bij Willem II schijnt hij tenslotte ook een zeer serieuze kandidaat te zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Als Van der Looi het niet wordt bij Willem II, dan zullen ze wel voor Stam gaan.

Is er niet nog een jonge trainer met een NEC-achtergrond?
 

Pieros

Active member
Een Stam heeft toch al aangegeven open te staan voor de Eredvisie en graag aan de slag te willen? Dan zou ik niet weten waarom hij niet naar NEC zou willen of kunnen. Bij Willem II schijnt hij tenslotte ook een zeer serieuze kandidaat te zijn.

Volgens de journalist kijkt Stam naar het buitenland ipv de Eredivisie en zou hij daarom afvallen.
 

Pieros

Active member
Als Van der Looi het niet wordt bij Willem II, dan zullen ze wel voor Stam gaan.

Is er niet nog een jonge trainer met een NEC-achtergrond?

van der Gaag heeft begin jaren 90 voor NEC gevoetbald. Van het rijtje wat ik hier vanochtend had neergezet, zou hij voor mij nummer 1 zijn.
 

Batigoal

Well-known member
van der Gaag heeft begin jaren 90 voor NEC gevoetbald. Van het rijtje wat ik hier vanochtend had neergezet, zou hij voor mij nummer 1 zijn.

Je hebt gelijk, ik wist niet dat Van der Gaag ook nog een jaartje bij NEC heeft gespeeld. Dan lijkt hij me de ideale kandidaat.
 

Pieros

Active member
Van der Gaag vertrekt bij Eindhoven, dus de weg ligt open.

Volgens de media zou NEC Hyballa (nu assistent in Leverkusen) als trainer willen, hebben ze gesproken met Grim en hebben ze zich gemeld bij Stam.

Het zou me dus niks verbazen dat van der Gaag naar NEC komt.
 

Batigoal

Well-known member
De Duitser Peter Hyballa wordt de nieuwe trainer van NEC. Hyballa werkte in de jeugd van onder meer Dortmund en Leverkusen waar hij met een aantal inmiddels Duitse internationals werkte. Verder werkte hij als hoofdtrainer bij o.a. Red Bull Salzburg en Alemannia Aachen. Als zoon van een Nederlandse moeder spreekt Hyballa overigens ook al Nederlands.

Daarnaast keert Danny Hoekman na een aantal jaren werkzaam te zijn geweest in het Midden-Oosten terug bij de club als technisch directeur.
 

Batigoal

Well-known member
Ernie Brandts wordt de assistent-trainer van Peter Hyballa. Brandts volgt de onlangs vertrokken Jefta Bresser op. In deze rol is Brandts wellicht meer op zijn plaats.
 

Batigoal

Well-known member
Helaas voor Christian Santos, maar hij is niet transfervrij. Zijn management is vergeten v??r 15 mei aan te geven dat Santos zijn contract niet zou willen verlengen bij de club, waardoor het automatisch met een jaar verlengd is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar bij een transfer strijken ze wel weer een mooie vergoeding op.
 

Batigoal

Well-known member
En daarom heeft Santos maar zijn contract afgekocht. Die wil wel heel graag weg dat hij niet eens het geduld heeft om te wachten of een club wellicht een transfersom voor hem wil betalen.
 

Pieros

Active member
Mike Propper komt jong NEC versterken. Daarnaast hebben ze Serginho op proef. 19 jaar en speelt op het tweede niveau in Portugal.
 
Bovenaan