N.E.C Nieuwstopic

Pieros

Active member
Als hij vandaag de medische keuring doorstaat, tekent Bas Dost een eenjarig contract bij NEC.

Ik heb er gemixte gevoelens bij. Van de ene kant goed dat er iemand in de aanval bij komt met ervaring, maar van de andere kant Bas Dost.

Jef400

Well-known member
Klinkt bij mij als een paniekaankoop. Wat hij bij Utrecht liet zien is hij over zijn top heen.

Pieros

Active member
NEC heeft er een nieuwe vleugelaanvaller bij. Sanches, een 19-jarige Luxemburgse speler van Mönchengladbach, wordt voor de rest van het seizoen gehuurd.

Pieros

Active member
Als hij vandaag de medische keuring doorstaat, tekent Bas Dost een eenjarig contract bij NEC.

Ik heb er gemixte gevoelens bij. Van de ene kant goed dat er iemand in de aanval bij komt met ervaring, maar van de andere kant Bas Dost.

Als ik dit terug lees, zat ik wel fout. Tot aan de bewuste wedstrijd tegen AZ speelde Dost echt goed (voor NEC begrippen dan).

ALenstra

Well-known member
Bas Dost keert voorlopig niet terug bij NEC. Nieuwe testuitslagen wezen vandaag uit dat voetballen er voorlopig niet in zit. Volgens zijn club is een langere periode van rust nodig.

Pieros

Active member
Hij gaat dus toch (wat te verwachten was). Kopenhagen betaalt 5 miljoen inclusief bonussen + doorverkoopclausule.

Hoe bizar eigenlijk. In zijn eerste 2 seizoenen liet hij vrij weinig zien en liet hij zich maar weinig positief zien op het veld en het laatste half jaar lukte ineens heel veel en zie je wat vertrouwen kan doen met een speler. In de zomer was je blij als een club een half miljoen had geboden voor hem en nu is hij de duurste uitgaande transfer allertijde voor NEC.

Bovenaan