N.E.C Nieuwstopic

ALenstra

Well-known member
Oh, ik dachtvdat je bedoelde dat Utrecht toen zonder publiek speelde.
Er was uiteraard publiek. De thuiswedstrijden tegen HSV en Ajax werden echter elders gespeeld.
Meer recent speelde Fortuna Düsseldorf nog tijdelijk in een noodstadion omdat het Eurovisie Songfestival 2011 in hun stadion werd georganiseerd.
Als ik het goed heb dan speelt SV Wehen Wiesbaden al meer dan tien jaar in een noodstadion.
 

erka

Well-known member
Ik vind dit soort dingen altijd nogal overtrokken, maar in dit geval snap ik het wel met zijn gebaren destijds.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind dit soort dingen altijd nogal overtrokken, maar in dit geval snap ik het wel met zijn gebaren destijds.
Snap ook niet dat je van alle spitsen die er zijn uitgerekend bij Bony wil uitkomen.

Hoewel, Ted van Leeuwen is daar de TD en die zal hem destijds ook wel naar Arnhem hebben gehaald.
 

Batigoal

Well-known member
Ook een aardig transferstuntje bij NEC; Ousmane Tannane keert alweer na een halfjaar terug naar Gelderland. Na een paar maanden Göztepe gaat hij naar Nijmegen.

Ook spits Pedro Marques komt. Overbodig bij Sporting, maar in het verleden makkelijk scorend voor FC Dordrecht en Den Bosch.
 

Bernardo

Well-known member
Meer dan 1 miljoen betalen exclusief bonussen voor een 33-jarige doelman, terwijl je vorig seizoen een prima doelman had. Opmerkelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geld begint waarschijnlijk op te halen, maar prima tweede doelman voor Feyenoord die Branderhorst.
 
Bovenaan