Als niemand de NEC-supporters wil ontvangen in zijn gemeente, dan blijft er weinig keus over. Langdurig zonder publiek spelen is natuurlijk geen optie.Een noodstadion schijnt een serieuze optie te zijn.
Als niemand de NEC-supporters wil ontvangen in zijn gemeente, dan blijft er weinig keus over. Langdurig zonder publiek spelen is natuurlijk geen optie.Een noodstadion schijnt een serieuze optie te zijn.
Ja? Die speelden toch op een noodterrein, iets met Veemarkt ofzo, voor publiek?Nou ja FC Utrecht deed dat veertig jaar geleden ook.
Oh, ik dachtvdat je bedoelde dat Utrecht toen zonder publiek speelde.Een noodstadion dus.
Meer recent speelde Fortuna Düsseldorf nog tijdelijk in een noodstadion omdat het Eurovisie Songfestival 2011 in hun stadion werd georganiseerd.Nou ja FC Utrecht deed dat veertig jaar geleden ook.
Er was uiteraard publiek. De thuiswedstrijden tegen HSV en Ajax werden echter elders gespeeld.Oh, ik dachtvdat je bedoelde dat Utrecht toen zonder publiek speelde.
Als ik het goed heb dan speelt SV Wehen Wiesbaden al meer dan tien jaar in een noodstadion.Meer recent speelde Fortuna Düsseldorf nog tijdelijk in een noodstadion omdat het Eurovisie Songfestival 2011 in hun stadion werd georganiseerd.
Dan kun je het eigenlijk geen noodstadion meer noemen als het er al 10 jaar staat.Als ik het goed heb dan speelt SV Wehen Wiesbaden al meer dan tien jaar in een noodstadion.
Snap ook niet dat je van alle spitsen die er zijn uitgerekend bij Bony wil uitkomen.Ik vind dit soort dingen altijd nogal overtrokken, maar in dit geval snap ik het wel met zijn gebaren destijds.
En Rutten was destijds trainer.Snap ook niet dat je van alle spitsen die er zijn uitgerekend bij Bony wil uitkomen.
Hoewel, Ted van Leeuwen is daar de TD en die zal hem destijds ook wel naar Arnhem hebben gehaald.