Goed bezig. Die van mij heeft momenteel een Douwe Bob-fase. Dat kon erger, denk ik dan maar. Allemaal geheel zonder opvoedkundige inmenging vooralsnog.
Ze had via een vriendin van school the Arctic Monkeys ontdekt, vond ze wel leuk. Ze hield daarnaast wel van vrouwelijke artiesten als Lady Gaga en Katy Perry, maar daar vond ze niet zo veel meer aan. Toen heb ik haar een cd gegeven met Sometimes i sit and think... van Courtney Barnett, dat viel ook wel in de smaak. En nu kreeg ik zowaar het verzoek een spotify lijst voor haar te maken. Ik voel me vereerd.
Dit is ook voor het eerst dat ik me met haar muzieksmaak kan/mag bemoeien. Hier staat de hele dag wel muziek opals ik thuis ben, pikt ze het op dan is dat mooi, vindt ze er niks aan (zie hieronder) dan ist nait aans. Pushen doe ik niet aan, maar als ze me min of meer uitnodigt haar een Abu's Greatest Hits lijst te maken... Tsja, die kans laat ik natuurlijk niet schieten.
Mijn jongste dochter heeft ongeveer dezelfde mening over mijn muziek als wijlen mijn moeder. Vreselijke herrie.Terwijl die in haar kleutertijd altijd helemaal blij werd van the Spits!
En dat terwijl ik van alles en nog wat luister. Maar volgens haar is het allemaal schreeuwherrie, Zelf houdt ze van top 40 muziek, Shakira en dat soort dames.