MLS & Liga MX

MLS & Liga MX

• Ja

Stemmen: 4 40,0%
  • Nee

Stemmen: 6 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    10

ALenstra

Well-known member
Zo denk ik er ook over. Dat ophemelen van Messi vind ik ook niks. Maar goed, het club WK kan hij nog wel pakken.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Zo denk ik er ook over. Dat ophemelen van Messi vind ik ook niks. Maar goed, het club WK kan hij nog wel pakken.
Dat zal echt niet lukken, zo ongeveer elke Europese ploeg die deelneemt is beter dan Inter Miami, en ongetwijfeld veel Zuidamerikaanse ploegen ook.

Maar de FIFA zal er net als in 2022 alles aan proberen te doen om het wel te laten lukken.

Overigens is er nog steeds geen speelschema, datum loting, ticketverkoop oid bekend voor dat Club WK. TV-rechten zijn ook nog niet verkocht, dus ik zie het uiteindelijk ook nog wel gecanceld worden.

Batigoal

Well-known member
Volgend jaar zal Inter Miami de grenzen van de salarisregels ongetwijfeld verder oprekken, want Neymar komt er waarschijnlijk ook nog bij.

Maasveld

Well-known member
Dat zal echt niet lukken, zo ongeveer elke Europese ploeg die deelneemt is beter dan Inter Miami, en ongetwijfeld veel Zuidamerikaanse ploegen ook.

Maar de FIFA zal er net als in 2022 alles aan proberen te doen om het wel te laten lukken.

Overigens is er nog steeds geen speelschema, datum loting, ticketverkoop oid bekend voor dat Club WK. TV-rechten zijn ook nog niet verkocht, dus ik zie het uiteindelijk ook nog wel gecanceld worden.
Zit je weer aan de zuip?

• Haha
Waarderingen: PES5

ALenstra

Well-known member
Het ziet er naar uit dat Pascal Jansen trainer wordt van New York City FC. Zijn contract bij Ferencvaros zou zijn afgekocht.

ALenstra

Well-known member
Inmiddels bevestigd, Pascal Jansen wordt de nieuwe trainer van New York City FC. Zijn opvolger bij Ferencvaros wordt de Ier Robbie Keane die ooit bij LA Galaxy speelde.

Batigoal

Well-known member
Mooie stap voor hem! Kan me voorstellen dat hij dit avontuur graag aan wilde gaan bij een club waar wel wat mogelijk is en werken in in zo´n wereldstad is niet verkeerd.

Er is hier trouwens helemaal niks geplaatst over de MLS-finale van afgelopen seizoen, al heb ik het zelf ook weinig gevolgd afgelopen jaar. Maar het is wel grappig om te zien dat 2 van de traditionele grootmachten in de finale stonden, Los Angeles Galaxy en New York Red Bulls, terwijl ze beiden in de afgelopen jaren overvleugeld leken te zijn door stadsgenoten met meer geld, LAFC en NYCFC. Bekendste speler bij winnaar LA Galaxy is Marco Reus, maar die heeft sinds zijn komst in de zomer nog niet zijn stempel weten te drukken. Oud-Barcelona-speler Riqui Puig wordt vaak genoemd als beste speler van het seizoen. Al ging de prijs van MVP van het jaar uiteraard naar Messi.

Bovenaan