Reinoud
Well-known member
Lijkt mij pittig zo'n kür met sprongen en dat alles met een hand op de rug.Als uitstraling zo belangrijk is, ga ik mijn schaatsen ook maar weer eens uit het vet halen.
Lijkt mij pittig zo'n kür met sprongen en dat alles met een hand op de rug.Als uitstraling zo belangrijk is, ga ik mijn schaatsen ook maar weer eens uit het vet halen.
Welnee, met mijn uitstraling hoef ik alleen maar op het ijs te verschijnen. Hooguit met een duikbril op om de jury te imponeren.Lijkt mij pittig zo'n kür met sprongen en dat alles met een hand op de rug.
Zou inderdaad wel leuk zijn dat JMD jou moet jureren.Ik ga ervan uit dat jij voorstander bent van het jureren van moeilijke figuren.
Winnaar!Zou inderdaad wel leuk zijn dat JMD jou moet jureren.
De achtvoudige gevegt met dubbele achterwaartse saltoLijkt mij pittig zo'n kür met sprongen en dat alles met een hand op de rug.
Die duikbril levert al standaard aftrek op...Zou inderdaad wel leuk zijn dat JMD jou moet jureren.
Nee, dat zeg ik niet.Ik heb genoten van die Amerikaanse en haar uitstraling, maar ook van die Japanse met de mooie sprongen.Ik ga ervan uit dat jij voorstander bent van het jureren van moeilijke figuren.
Jep. Hoorde wel de commentator op Euriosport zeggen dat deze pauzes wel net iets te kort zijn. Bij WB-wedstrijden e.d. zijn beide onderdelen (dames en heren), is er meer tijd tussen de evenementen.Heerlijk tempo bij die Ski-cross. Wat nou rust tussen de wedstrijden. Gewoon direct weer door.
Men heeft idd weinig te klagen over verse sneeuw...Wat een pak sneeuw zeg ligt daar inmiddels.
Wel attractieve biathleet. Hup Jacquelin!Jacquelin natuurlijk weer met een supersnelle schietbeurt. Houdt hij het nu wel vol?
1x fout, maar hij is al weg als de rest nog moet beginnen...Jacquelin natuurlijk weer met een supersnelle schietbeurt. Houdt hij het nu wel vol?