erka
Well-known member
En dan hadden ze eigenlijk dinsdag ook nog een medaille kunnen halen..
Zo kun je altijd wel denken, maar die gouden medaille van Van 't Wout had juist niemand verwacht.
En dan hadden ze eigenlijk dinsdag ook nog een medaille kunnen halen..
Jep, maar dat gaat je in die 30m echt niet opbreken (want verder waren ze nog niet en de eerste meters heeft iedereen dezelfde luchtweerstand gezien hoe ze starten).Het begrip 'luchtweerstand' zegt je toch wel iets?
Ik heb een keer live een cricket wedstrijd tussen India en Pakistan meegemaakt in Engeland. Dat wordt nooit meer overtroffen denk ik!Live sport is bijna altijd zo veel indrukwekkender dan op TV. Denk dat er weinig sporten zijn die ik live niet zou willen zien. Denk nu aan dressuur.
Ik heb een keer live een cricket wedstrijd tussen India en Pakistan meegemaakt in Engeland. Dat wordt nooit meer overtroffen denk ik!
Het gaat niet om die eerste 30 meter, het gaat om die 470 meter daarna. Degene die op kop rijd verbruikt de meeste energie. Hoe minder fit je bent, hoe moeilijker het wordt om 'm helemaal door te trekken. 1 herstart zal inderdaad niet zoveel invloed hebben, maar hoe meer valse starts er zijn hoe meer het naar elkaar toe zal kruipen. Dat ze vele malen sterker is dan de rest doet daar niets aan af.Jep, maar dat gaat je in die 30m echt niet opbreken (want verder waren ze nog niet en de eerste meters heeft iedereen dezelfde luchtweerstand gezien hoe ze starten).
Gelukkig liet Velzeboer zelf even zien dat die verslaggever onzin praatte, haar voorsprong was nergens dit toernooi zo groot...
De top-4 reed vandaag de 4e, 5e, 6e en 7e tijd van dit seizoen In historisch perspectief hebben we het over de 19e, 20e, 21e en 22e tijd ooit.In navolging op bovenstaand bericht: de tijd van Stolz was de 5e tijd van dit seizoen en de 14e aller tijden.