Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

JMD

Well-known member
Spannende snowboardcrossfinale, de als 17 geplaatste Australische wint, ze verslaat de 1e/3e/6e geplaatst

Italiaanse wint brons, medaille 18.

JMD

Well-known member
Bij rodelen wordt er in duizendsten gemeten, bij skeleton in honderdsten… blijf ik altijd apart vinden, het is nou niet dat het bij skeleton veel langzamer gaat

erka

Well-known member
Wat een flutcommentaar weer op de NOS bij die race van Bos. Ik zag die race live op de ARD. Die Duitse commentator had direct door dat het een slechte tijd zou worden en wees ook perfect op de fouten. Bij NOS zag het er de hele race goed uit en dan is ie ineens verrast dat het een slechte tijd was.

Andersom heb ik gisteravond laat ook even shorttrack in de replay op ZDF gezien. Dat was weer ontzettend slecht commentaar van de Duitse commentator. Die was nog rustig aan het uitleggen tijdens de race terwijl de finish op de 500v en 1000m ondertussen al geweest was.

Kortom: weer erg vermakelijk.

JMD

Well-known member
Je ziet gewoon dat voor zo’n spelen er ineens commentatoren er een sport bijkrijgen waar ze geen verstand van hebben. En zeker met de grote afstanden bij deze spelen komt daar ook nog beperking bij dat als je live aanwezig wil zijn je echt beperkt bent door wie waar is…

JMD

Well-known member
Irritant dat bij de lange afstanden op een gegeven moment de tijd van de achterliggende rijder niet meer in beeld komt…

erka

Well-known member
Heerlijk weer dat commentaar op de NOS. Semirunny zou al 20 rondjes lang gaan instorten volgens de heren maar no way.

erka

Well-known member
Elke ronde: Semirunny gaat nu instorten, dit kan hij nóóit volhouden, Van den Bunt zou hem inhalen.... stelletje nationalisten, Trump kan jaloers zijn op de heren van de NOS.

Bovenaan