Milaan/Cortina d'Ampezzo 2026

JMD

Well-known member
Niet gehaald...

Volgende week de kans voor het gemengde team... Maar die kans lijkt op papier nog kleiner.

JMD

Well-known member
Het gemengde team begint met 3 zeges en 1 nederlaag, staat nu 3e. Moeten top 2 eindigen van hun groep (van 8 teams) om nog kans te houden

Joost

Well-known member
Vanavond om 23:00 speelt Nederland tegen Australië. Bij verlies is het klaar, bij winst komen ze gelijk met Australië.
Nederland speelt dan nog tegen Frankrijk en Nieuw Zeeland.

In het geval Nederland, Australië en China op een gelijk aantal zeges/nederlagen eindigen dan telt DSC. Voor iedere wedstrijd gooien beide teams altijd een steen en degene die het dichtst bij het huis eindigt mag in geval van een gelijke stand in die wedstrijd de beslissende end beginnen. Het gemiddelde van die stenen over het hele toernooi geldt als doorslaggevende factor bij gelijke stand. Of je met 13-2 of 5-4 een wedstrijd wint speelt geen rol.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik zag inderdaad al op het schema van de Spelen dat de beslissingsduels verdwenen waren en vroeg me af hoe ze eea dan zouden bekijken bij gelijk aantal gewonnen duels... Nu weet ik dat dus. Dank!

Joost

Well-known member
Het is wel bijzonder dat je zoveel sport online kan zien maar dit toernooi echt alleen achter de betaalmuur zit.

Bovenaan