#MeToo

Bonehead

Well-known member
Er moet toch iemand zijn die het gedaan heeft.
Wie kan zo stronken zijn geweest om dat te doen?
Kom, kom.

Het is bewezen dat wij de meest lelijke kerels zijn op dit forum. En als we haar zien is het een treurwilg.

Dit moet een hoax zijn.
 

gevegt

Well-known member
Kom, kom.

Het is bewezen dat wij de meest lelijke kerels zijn op dit forum. En als we haar zien is het een treurwilg.

Dit moet een hoax zijn.
Even een correctie mijn waarde, gevegt is nog steeds een adonis.
Ik denk dat je mij nu verward met Jamel.
 

BlauwVinger

Well-known member
Het spreekwoordelijke verwijt "waarom komt ze er nu pas mee" is zonodig nog schaamtelozer dan andere ordinaire reacties die de revue passeren en getuigen van schrijnend gebrek aan empathie.
 

Bonehead

Well-known member
Het spreekwoordelijke verwijt "waarom komt ze er nu pas mee" is zonodig nog schaamtelozer dan andere ordinaire reacties die de revue passeren en getuigen van schrijnend gebrek aan empathie.
Sorry, ik kan het niet verbloemen. Ook 35 jaar geleden niet. En ik weet dat we het serieus moeten nemen. Dat kost moeite!
 

Joost

Well-known member
Het hele artikel is door NRC online gezet.
Erg de moeite waard om te lezen;


Het bevestigd wel het beeld van een zeer conservatieve organisatie in Zeist.
 

De Groene Scout

Well-known member
Omdat ze nu mogelijk onnodig mensen beschadigd.
Piet Buter bijv. dat zou er 1 van zijn, maar die geeft aan dat het niet waar is en het een gewone affaire was met wederzijds goedvinden.
Als je iets roept, dan ook volledig, anders gewoon de mond dicht houden.
 

Joost

Well-known member
Omdat ze nu mogelijk onnodig mensen beschadigd.
Piet Buter bijv. dat zou er 1 van zijn, maar die geeft aan dat het niet waar is en het een gewone affaire was met wederzijds goedvinden.
Als je iets roept, dan ook volledig, anders gewoon de mond dicht houden.

Ze doet een beschuldiging. Maar zolang ze in het openbaar geen namen noemt kan ook niemand publiekelijk worden afgemaakt.

Het is uiteindelijk aan een rechter om er eventueel een oordeel over te vellen. Niet aan anderen die naar aanleiding van deze beschuldiging direct eigen rechter gaan spelen.

Want het is een beschuldiging, niet meer dan dat.
 

Eef de Kip

Well-known member
Joost doe even niet zo naïef, we zitten in 2022 he, niet in 1980. Er wordt links en rechts alweer volop gewezen en gespeculeerd en iedereen die ook maar iets met haar te maken heeft gehad wordt genoemd en benoemd.
Tuurlijk zal er een rechter naar moeten kijken straks ( als het al zo ver komt) maar ik denk dat er dan al een hoop leed is geschied voor mensen die er niets mee te maken hebben gehad.
Heeft ze nu eigenlijk aangifte gedaan?
 
Bovenaan