Matchfixing

JMD

Well-known member
Wel weer een bewijs dat gokken op termijn altijd geld kost.

Maar dat was sowieso al bekend...
Dat is wiskundig al vrij eenvoudig te verklaren.

Vrees alleen dat veel van die voetballers het schooltechnisch niet heel erg ver geschopt hebben...
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb me door een bijzonder wijs iemand laten vertellen dat dat dus niet waar is. De kans dat het op lange termijn geld kost is niet groter dan 50%.
 

SanMark.

Well-known member
Wel weer een bewijs dat gokken op termijn altijd geld kost.

Dat gaat op voor 80 a 85% van de gokkers. Als je met veel zelfdiscipline en uitzoeken je kansen afwacht kun je de bookies wel verslaan.

Probleem is dan als je veel wint op bv voetbalwedstrijden dat ze je limieten opleggen dat je dan bv niet meer dan een paar euro op een wedstrijd mag zetten. Dus de winnende gokkers proberen ze dan weg te pesten.
 

SanMark.

Well-known member
Ja weet ik ook wel de zogenoemde zekerheidjes.

Regel 1 : Vermijd zoveel mogelijk de uitwedstrijden. ( en pak zeker geen 1.3/1.5 als uit team)

Vanavond Belgie ook zo'n zekerheidje die je er bij doet om het rijtje lekker te maken.
 

ALenstra

Well-known member
Toch zal matchfixing altijd ter sprake komen als je op je eigen club gokt. Of je nou Kluivert heet of niet.
 

JMD

Well-known member
Toch zal matchfixing altijd ter sprake komen als je op je eigen club gokt. Of je nou Kluivert heet of niet.

Zeker. Dat snap ik ook wel. Alleen vind ik er een verschil in zitten of je gokt of je eigen club wint of verliest. Van mij mag een speler best gokken op zijn eigen duel, maar dan wel op winst. Alleen maar extra motivatie. :)
 
Bovenaan