Mama Appelsap

Shayman

New member
Ik had het ook bij de ergernissen kunnen plaatsen of in de muziekhoek maar ik heb een heel vervelende Mama Appelsap gekregen omdat het liedje zeker 3x per dag op 538 langs komt.

Voor degenen die niet weten wat het is:


Het gaat om onze vrienden van Kensington die verdwaald zijn in een pauper-supermarkt:

Kensington - Lost in the Lidl:


Hopelijk 2 soorten reacties: Mensen die het nu ook zo in de kop hebben zitten en ook die graag nog meer hiervan kunnen delen.
 

Fabian

Active member
Bij Bob Marly met Could You Be Loved hoor ik standaard 'theezakje'.

En Men At Work met Down Under hoor ik de eerste zin standaard met: Ik zat alleen in een vuile kameel.
 
Laatst bewerkt:

Shayman

New member
Bij Bob Marly met Could You Be Loved hoor ik standaard 'theezakje'.

En Men At Work met Down Underground hoor ik de eerste zin standaard met: Ik zat alleen in een vuile kameel.
Ze zijn echt heerlijk irritant. Ben je er eens op gewezen dan hoor je nooit meer de originele tekst.
 

Maasveld

Well-known member
Het gaat om onze vrienden van Kensington die verdwaald zijn in een pauper-supermarkt:

Kensington - Lost in the Lidl:


Hopelijk 2 soorten reacties: Mensen die het nu ook zo in de kop hebben zitten en ook die graag nog meer hiervan kunnen delen.

Dit is toch geen mama Appelsap? Middle en Lidl hebben een totaal andere klank.
 

Shayman

New member
Die Limbo snapt er weer niks van :rumcolaa:

https://www.youtube.com/watch?v=lGJCYGFnecg

Jouw Pools is beter dan dat van mij, Shayman... wat zegt 'ie echt?
Pff, kan ik weinig van maken. Iets met onweer en God maar verder kom ik ook niet.

Ik was ook niet bij mijn ex omdat ik graag Pools wilde leren maar omdat ze een Jezus lekker wijf was.

Maasveld zei:
Dit is toch geen mama Appelsap? Middle en Lidl hebben een totaal andere klank.
Ze zingen zowel middle, riddle, little als riddles en het klinkt voor het vlugge oor allemaal als Lidl behalve als die zanger aanzet ermee.
 

de waan

Well-known member
Die van Bob Marley vind ik het ergste, want die gaat maar door: "Theeeezakje, theezakje, theeeezakje, theezakje, theeeezakje, theezakje."
 

Maasveld

Well-known member
Ze zingen zowel middle, riddle, little als riddles en het klinkt voor het vlugge oor allemaal als Lidl behalve als die zanger aanzet ermee.

Zowel middle, riddle, little, riddles, zitten, liggen als PISvee zijn woorden met een korte i-klank. Lidl heeft een lange i-klank, als in niezen, sliepen en mierenneuken.
 

Shayman

New member
Zowel middle, riddle, little, riddles, zitten, liggen als PISvee zijn woorden met een korte i-klank. Lidl heeft een lange i-klank, als in niezen, sliepen en mierenneuken.

Was ook vooral voor de niet-Moffen want die spreken over de Lidl en niet over de Liiiiedeeel. Excuses aan al de reserve-Duitsers die Lidl dus blijkbaar wel op z'n Adolfs uitspreken dus bij deze.
 
Bovenaan