Sterker nog, zonder de PSVers hadden we niet eens gewonnen.Het deed deugd dat er op een gegeven moment weer 6 PSV-ers op het veld stonden (in de eerste helft en gedeelte tweede helft).
Leuke gast, goeie keeper. Die is normaal gesproken de komende 10 a 15 jaar eerste doelman van Oranje.Die Verbruggen man. Wat een held.
Ik denk gewoon dat de emotie erbij is gekomen dat ze achterstonden, en daardoor de scheids aantal kaarten moest trekken.Ik wou net zeggen dat Turpin goed gefloten had... Dit kaarten strooien naar de bank is totaal onnodig.
Verbruggen gaat een grote worden..
Leuke gast, goeie keeper. Die is normaal gesproken de komende 10 a 15 jaar eerste doelman van Oranje.
Soms valt het gewoon op zijn plaats dat er een goede keeper zich heeft aangediend. Nu nog aantal goede spelers inpassen en Oranje kan stap verder maken.Die Verbruggen man. Wat een held.
Youri Müldür.Het is meer een eigen doelpunt....
Ik dacht al dat wij alleen tokkies hadden. Helaas dus niet.Vuurwerk, toeteren en druk op straat en dat in het doorgaans zo rustige Haaksbergen.
O ja. Je hebt gelijk. Maar heb dat duel alleen de penalty’s gezien en de rest niet, was weg die avond…Kwartfinale WK 2022.
Stelletje jankballen, puur en alleen de aandacht afleidende van het eigen gefaal.In de Turkse media wordt ook naar de actie van Simons verwezen.