Kwartfinale: Nederland - Turkije

Batigoal

Well-known member
Turkije zal wel stormachtig beginnen, dat moet Oranje zien te overleven. Maar daar hadden we tegen Oostenrijk en Roemenië wel moeite mee. Ook interessant worden de duels tussen de onberekenbare Baris Yilmaz en Aké, die wel snel, maar niet topsnel is.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb er wel zin in. Eigenlijk pas voor het eerst dit toernooi.
Komt waarschijnlijk doordat er veel Turken op het werk en bij de vereniging ook mee bezig zijn.
Zit iets van gezonde rivaliteit in.
Op tijd een broodje halen bij de Turk, daarna zijn 'durumstandheden' gesloten.
Vanavond een keer kijken met vrienden (n het centrum, dus dat wordt roeien of toeteren vannacht.
 

Abubakari

Well-known member
Blitzkrieg in Germany, beginnen alsof je 1-0 achter staat en er nog maar 10 minuten te gaan zijn, dus Weghorst in de basis, 1-0 maken, Weghorst weg en Malen er in en gelijk de kat uit de boom. De Turkse fans stil en de spelers in de war en Oranje in een gespreid bedje naar de halve finale.
Kat uit de boom kijken doen die andere 7 kwartfinalisten maar.

Denk ook niet dat de Turken stormachtig beginnen, het is voorzichtigheid troef tot er gescoord wordt in de ko fase, zeker in de kwartfinales tot nu toe.
 

Mario

Well-known member
Die Turken eindigen de wedstrijd sowieso niet met 11 man. Die zijn waarschijnlijk gigantisch opgefokt.
 

Batigoal

Well-known member
Wel slim gedaan, er is een soort wij tegen de rest van de wereld-gevoel gecreeërd bij Turkije. Dat motiveert wel.
 

Abubakari

Well-known member
Chaos waarbij ze hun kop makkelijker verliezen maakt het voor Oranje juist misschien wel makkelijker.
 

stc

Well-known member
Ik verwacht dat een Dumfries ook zijn hoofd gaat verliezen met een gele kaart als gevolg.
 

stc

Well-known member
Ik denk gewoon dat Turkije gaat winnen. Hun instelling gaat vele malen beter zijn dan de instelling van Oranje. Daarnaast heeft Oranje geen ene leider die de jongens op scherp kan zetten.
 

stc

Well-known member
Zelfde opstelling voor Oranje:
Opstelling Nederland: Verbruggen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Aké; Schouten, Reijnders, Simons; Bergwijn, Memphis, Gakpo
 

Batigoal

Well-known member
We gaan winnen. Ik had tegen Polen mijn hele oude WK 2006-Oranje-shirt aan en toen wonnen we. Vervolgens deed ik voor de duels tegen Frankrijk en Oostenrijk nieuwere shirts aan en dat ging niet goed. Tegen Roemenië weer mijn oude shirt. Vanavond dus ook maar weer aangetrokken.
 
Bovenaan