KNVB bekerfinale AZ-Feyenoord

KNVB bekerfinale AZ-Feyenoord

  • AZ

    Stemmen: 4 44,4%
  • Feyenoord

    Stemmen: 5 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    9

De Wolf

Well-known member
Na dat gooien met vuurwerk had ik al zo gevoel dat Feyenoord ging winnen. Meestal is dat een voorbode van een afgang. Hebben we gezien toen met PEC maar ook bij Feyenoord in Europa.
 

Abubakari

Well-known member
Gefeliciteerd Feyenoorders met de beker.

PSV-Feyenoord in de Arena :duim:

Is toch afgeschaft? Is (al vanaf 2017, Feyenoord-Vitesse was ook in de Kuip) nu in het stadion van de kampioen.

Feyenoorders gefeliciteerd. AZ zakt maar weer eens door het ijs. Leuk, al die lof maar op het moment supreme staan ze er nooit en tussen die goeie wedstrijden zitten ook gewoon ladingen waardeloze wedstrijden. Maar het is geen top 3, dus worden ze wat minder kritisch bejegend.
 

Susa

New member
Prima pot van Feyenoord, lekker scherp allemaal!!

Vilhena en El Ahmadi waren de bazen op het middelveld. Swen van Beek speelde ook zeer goed!!

Ook een mooi afscheid op deze manier voor de jongens die gaan vertrekken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dank voor de felicitaties!

Excuses aan de neutrale supporters die dachten een leuke bekerfinale te gaan bekijken en vervolgens 90 minuten naar gepruts hebben zitten kijken. Wat een matige wedstrijd zeg. Gelukkig is Van Persie best wel goed en zorgde hij nog voor een heel mooi moment. Verder weinig tot niets te beleven. Maar goed, gewonnen!!!!!
 

Miramar

Well-known member
Best voetballende ploeg is een uitdrukking die door iedereen gebruikt wordt om het spel van AZ te verheerlijken. De tegenstanders die AZ ondersteboven heeft getikt gaven niet zoveel tegenstand dan als ze tegen PSV, Ajax en Feyenoord zouden spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo'n wedstrijd als tegen Vitesse die AZ recent speelde. Als een PAF-club zo'n scoreverloop zou neerzetten, dan zou het na afloop alleen over de verdediging gaan. Bij AZ heet het dan een vermakelijke wedstrijd.
 

De Wolf

Well-known member
De eerste helft vond ik op voetballend gebied wel vermakelijk. Maar ik ben dan ook Feyenoord gewend.
 
Bovenaan