KNVB Beker 2025-2026

JMD

Well-known member
Als het zo blijft wordt de bekerfinale gespeeld tussen club die al (5?) haar bekerfinales verloor tegen de club die de laatste 3 finales verloor.

ALenstra

Well-known member
Voor de tweede keer op rij een finale zonder de PAF. Dat is heel zeldzaam. Laatste keer was in 1963 als ik het goed heb.

Pieros

Well-known member
Het begint al aardig te kriebelen, zeker wanneer ik al die beelden zie van supporters die richting Rotterdam gaan.

Ik ga zelf niet, heb geen kaartje kunnen krijgen en heb ff overwogen om in de binnenstad te gaan kijken... uiteindelijk wordt het met vrienden op de bank (kan ik de wedstrijd in ieder geval wel beter zien). Hoopvol voor vanavond..

erka

Well-known member
Ik heb geen voorkeur maar hoop vooral dat het een keertje gewoon helemaal goed gaat, dus geen gedoe met vuurwerk enzo.

Mooie actie van NEC zeg!

• Leuk
Waarderingen: JMD

Joost

Well-known member
Ik heb geen voorkeur maar hoop vooral dat het een keertje gewoon helemaal goed gaat, dus geen gedoe met vuurwerk enzo.

Mooie actie van NEC zeg!
Het doek is mooi, maar als ik daar als supporter ben zou ik alles willen zien. Van opkomst tot laatste seconde. Dan wil ik dat niet laten verpesten door een doek voor mijn gezicht.

erka

Well-known member
Mooie opbouw naar 18:00 Je zou toch een normale aanloop naar een wedstrijd hebben he en dat je dan lekker kan beginnen als de opkomst is geweest. Uiteraard komt er niks van terecht.

Alle vuurwerk de wereld uit.

#wegmetvuurwerk

Bovenaan