erka
Well-known member
Zeker, ook dan moet je winnen, maar het gaat me ook om de mensen in het stadion die een kaartje kopen voor PSV en dan toch ook wat van de A-spelers verwachten
Dat maakt toch niet uit voor de mensen die voor GVVV zijn.
Zeker, ook dan moet je winnen, maar het gaat me ook om de mensen in het stadion die een kaartje kopen voor PSV en dan toch ook wat van de A-spelers verwachten
Voor die niet nee, maar er zitten ook nog een flinke hoeveelheid PSV-supporters in het stadionDat maakt toch niet uit voor de mensen die voor GVVV zijn.
Buurman?AFC maakt 1-1!
Hoogeveen kansloos bij de buurman in Almelo.
Buurman?
Je moet wat Amerikaanser gaan denken Abu! Met de afstanden hier zijn we allemaal buren. Het leuke is dus dat de Eredivisie vol lokale derbies en burenruzies zit!Buurman?
Jij snapt het. Die is in bloedvorm dit jaarTil met de 1-0. Daar kom je voor naar het stadion, A-Spelers van PSV zoals Til.
En 2-0, daarvoor kom je naar het stadion
57 km, dat is best een eindje voor buren.Ja zover is dat toch niet van elkaar verwijderd? Dik halfuurtje rijden volgens mij.
In ieder geval dichterbij de blauwe dennenappel gekomen, want 4 amateurclubs eruit vanavond en ook GVVV gaat het hoogstwaarschijnlijk niet reddenAl weken druk mee bezig; donderdag is het zover: HSC - RKC
Alles op de beker dit jaar.![]()