KNVB Beker 2025-2026

gevegt

Well-known member
Met een geweldig schot in de kruising komt AZ op 1-3.
Nu even pauze om het veld op te ruimen.

stc

Well-known member
Als PSV aanstaande dinsdag zo speelt als gisteren gaan ze veel moeite krijgen met GVVV. Normaliter moet PSV dit gewoon winnen, maar zoals het gisteren ging is gewoon niet goed.

Ik denk dat Olij dinsdag gaat keepen.

stc

Well-known member
PSV speelde 5 jaar geleden ook al een keer tegen GVVV. Toen won PSV na verlenging met 1-2. Toen scoorde Ihattaran en superspits Mitroglou voor PSV.

JMD

Well-known member
Olij gaat inderdaad keepen morgen. Voorts verwacht ik Flamingo, Driouech en Obispo in de basis.
Obispo doet mee, moeten we er dus minstens 3 (en liever 4) maken om te winnen...

Moet normaal gesproken wel lukken. Ben benieuwd wie Bosz opstelt, dat het idd wat reserves zullen zijn, maar hoop wel dat het niet een echt B-team wordt

stc

Well-known member
Obispo doet mee, moeten we er dus minstens 3 (en liever 4) maken om te winnen...

Moet normaal gesproken wel lukken. Ben benieuwd wie Bosz opstelt, dat het idd wat reserves zullen zijn, maar hoop wel dat het niet een echt B-team wordt
Ook al speel je met een zogezegd B team (lees deels wisselspelers), dan heb je nog genoeg kwaliteit om GVVV te verslaan. Het zou anders zijn als je spelers uit Jong PSV mee laat doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

JMD

Well-known member
Ook al speel je met een zogezegd B team (lees deels wisselspelers), dan heb je nog genoeg kwaliteit om GVVV te verslaan. Het zou anders zijn als je spelers uit Jong PSV mee laat doen.
Zeker, ook dan moet je winnen, maar het gaat me ook om de mensen in het stadion die een kaartje kopen voor PSV en dan toch ook wat van de A-spelers verwachten

stc

Well-known member
Zeker, ook dan moet je winnen, maar het gaat me ook om de mensen in het stadion die een kaartje kopen voor PSV en dan toch ook wat van de A-spelers verwachten
Ja maar bij dit soort wedstrijden gaat zeker niet de 1ste 11 spelen. Vooral in deze ronde weet ik sowieso dat gedeelte niet gaat spelen en zelf op de tribune zit.

Als ik een los kaartje moet kopen zou ik het niet doen. Gezien het tijdstip en wetende welke spelers gaan spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Bovenaan