gevegt
Well-known member
Europees spelen is altijd de verdienste van in het verleden resultaat.Galatasaray uitgeschakeld versus een paar maatjes te klein tegen Brann Bergen. Dik verdiend inderdaad
Dus gewoon terecht.
Europees spelen is altijd de verdienste van in het verleden resultaat.Galatasaray uitgeschakeld versus een paar maatjes te klein tegen Brann Bergen. Dik verdiend inderdaad
2e voorronde Europa LeagueNummer 4 is rechtreeks Europa in ?
Hebben we weer een record in handen?Tevens nu ook het 5e seizoen op rij dat PSV of de beker wint (2x) of eruit vliegt tegen de latere winnaar (Ajax in 2021, Feyenoord in 2024, Go Ahead in 2025)
Twente, PSV en AZ uitgeschakeld.Galatasaray uitgeschakeld versus een paar maatjes te klein tegen Brann Bergen. Dik verdiend inderdaad
Poeh, weet ik niet.Gaan we weer die non discussie voeren over goed voor het Nederlands voetbal?
En dus nog niet zeker van het spelen van een groepsfase. Van de 3 voorrondes moeten er minimaal 2 gewonnen worden om groepsfase Conference League te spelen. Worden alle 3 de voorrondes gewonnen dan is het groepsfase Europa League.2e voorronde Europa League
GAE verdient wel een Europees ticket op basis van dit seizoen, of ze echt potten zullen gaan breken in de EL is idd de vraag. Met de nieuwe opzet liggen er toch wel mogelijkheden denk ik. Sowieso zeker van 8 Europese wedstrijden, dat hebben ze in Deventer nog niet eerder meegemaakt.Gaan we weer die non discussie voeren over goed voor het Nederlands voetbal?
Klopt. 2 gelijkspelen en 4 nederlagen.Ik geloof dat ze in hun eerdere drie deelnames totaal aan zes wedstrijden kwamen.
Waar zei ik dat dan?En dus nog niet zeker van het spelen van een groepsfase.
André vroeg dit (#1094), jij gaf een kort antwoord en ForzaAZ vulde het aan.Waar zei ik dat dan?
Ik vulde het inderdaad alleen even aan, zodat het voor André duidelijk is dat 2e voorronde EL nog geen garantie is om groepsfase te spelen.Waar zei ik dat dan?
Natuurlijk had ik liever gezien dat PSV in de finale had gestaan en de beker had gewonnen. Maar als ik dan die huldiging zo zie en ook wat zo'n bekerwinst bij supporters van clubs buiten de top 3 losmaakt is dit toch echt ontzettend mooi zo.
Jep.Bekerwinst voor een club buiten de top 3 is als een Europacupwinst voor jullie. Dat maak je maar 1-2x in je hele leven mee.