Ingezet op 'scoort in beide helften' en 'Hercules wint'... Meerdere hebben ingezet en 10.000 euro gewonnenMooi verhaal over de huisgenoten van die Pieters van dat schitterende doelpunt. Die hebben allemaal geld ingezet op een goal van hem. Heeft er eentje waarschijnlijk zo'n 11 duizend euro mee gewonnen. Niet verkeerd.
Het regent een beetje boel in Eindhoven, plassen op het veld..Huh? Wat is er aan de hand?
Dat is nog niet zeker. Zou ik ook apart vinden, er is de eerste weken na de competitiehervatting midweeks ruimte zat.PSV - FC Twente gaat naar 10 januari
Dan winnen we wel op doelsaldo.Waardeloos veld dus in Eindhoven. 10 punten in mindering wat mij betreft.
Ik zeg een reguliere 3-0 voor PSV."Vanavond spelen was onmogelijk" aldus Vd Kraan van FC Twente
Dan is er toch bekervoetbal?Dat is nog niet zeker. Zou ik ook apart vinden, er is de eerste weken na de competitiehervatting midweeks ruimte zat.
Klopt, dan schuif je het duel van de winnaar van PSV/Twente tegen een andere club naar de vrije week erna.Dan is er toch bekervoetbal?
Een legendarisch jaar dus voor de club.De grootste stunt van de avond, Almere City voor het eerst bij de laatste 16!