KNVB Beker 2021-22

Max

Administrator
Forumleiding

Moet je eens indenken hoe de reacties waren geweest als Schmidt zoiets gezegd had...

Ik heb het niet gezien, maar het zal kennelijk wennen zijn. Ik denk dat Ajax wel een van de laatste is die mag gaan klagen over de VAR/scheidsrechter/competitieschema. Het zal een uitstekende trainer zijn, maar er komt alleen maar prietpraat uit.

Als je al niet eens van PSV kan winnen die afgelopen donderdag nog volle bak Europees moesten, dan mag je het ook wel een keer bij jezelf zoeken. Als ik de statistieken bekijk, dan lijkt PSV terecht te hebben gewonnen.

Gefeliciteerd heren PSV’ers!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Dat klopt, maar het lijkt net of je iets nieuws brengt terwijl iedereen weet dat ze de slechtste verliezer zijn die je maar kunt indenken.

Niet alleen slechte verliezers, maar ook slechte winnaars. Zogenaamde superieuriteit en iedereen komt op de fiets naar Amsterdam, maar ow wee als de wind niet precies in de rug staat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij gaf anders nog wel een heeeeeeel klein complimentje richting PSV. Dat is opzich al een wonder voor een trainer van Ajax.

Hij zei dat jullie niet volledig weg zijn gespeeld, maar hooguit 80 minuten?

Ik kwam de Ajax bus overigens 40 minuten geleden tegen op de A2 toen ik richting huis reed. Verbaasde mij wat over het tijdstip.
 

gevegt

Well-known member
Niet alleen slechte verliezers, maar ook slechte winnaars. Zogenaamde superieuriteit en iedereen komt op de fiets naar Amsterdam, maar ow wee als de wind niet precies in de rug staat.
Helemaal mee eens.
BV heeft daar wel eens een goed stukje over geschreven.
 

gevegt

Well-known member
Hij zei dat jullie niet volledig weg zijn gespeeld, maar hooguit 80 minuten?

Ik kwam de Ajax bus overigens 40 minuten geleden tegen op de A2 toen ik richting huis reed. Verbaasde mij wat over het tijdstip.
Iets in de trend van; PSV had een paar goede minuten. Met er natuurlijk direct achteraan dat Ajax toen wel veel fouten maakte.
 

BlauwVinger

Well-known member
Fascinerende finale!

Met de bijna buitenissige euforie demonstreerde PSV eens te meer dat de denne[n]appel kennelijk geen troostprijs betreft.

Mbt tot Erik ten Hag: only true winners are glorious in defeat...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi sfeertje in De Kuip hoor, al vanaf het begin. Ajax en PSV gaan prima samen zonder gezeik en gedoe.

Zeker. Ik las dat Ajax supporters de familievakken hebben bestormd. Daarna ook onrustig bij de bussen. Zag verder nog een plaatje voorbij komen van gesloopt sanitair. Was nou onduidelijk of het de kleedkamer betrof of supporters sanitair. Ik herkende het niet als het laatste.

Ja, dat is ook weer zo. De Eiffeltoren voel je bv ook bewegen als je bovenin staat...

Toch is het al heel vaak als argument genoemd dat De Kuip op zou zijn. De niet-trillende stadions van NEC en Heracles die waarschijnlijk beide veel beter scoren in de VI stadiontest moesten (deels) dicht.
 

gevegt

Well-known member
Toch is het al heel vaak als argument genoemd dat De Kuip op zou zijn. De niet-trillende stadions van NEC en Heracles die waarschijnlijk beide veel beter scoren in de VI stadiontest moesten (deels) dicht.
Als het stadion niet mee zou bewegen, was er al vijftig jaar geleden Rotterdam City gebouwd.
Kortom, de constructie is echt heel goed gemaakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als het stadion niet mee zou bewegen, was er al vijftig jaar geleden Rotterdam City gebouwd.
Kortom, de constructie is echt heel goed gemaakt.

Ik begrijp dat je in moderne stadions de overhangende tribunes niet meer mag maken. In die zin kunnen we wellicht toch nog eens goed kijken naar een geleidelijke vernieuwbouw. Dat je per sé heel veel geld aan je stadion gaat verdienen is denk ik ook deels achterhaald. Succesvol transferbeleid en CL gelden brengen meer op.
 

BlauwVinger

Well-known member
Op dagen als deze is De Kuip een party-tent, gevuld met voetbaltoeristen, die zorg dragen voor een carnavaleske sfeer. Het is folkloristisch en kleurrijk.

Normaliter is in De Kuip de dress code 'gothic black', hetgeen bijdraagt aan intimidatie.
 

Maasveld

Well-known member
Toch is het al heel vaak als argument genoemd dat De Kuip op zou zijn. De niet-trillende stadions van NEC en Heracles die waarschijnlijk beide veel beter scoren in de VI stadiontest moesten (deels) dicht.
Het doet geloof ik wel pijn he.
 

gevegt

Well-known member
Op dagen als deze is De Kuip een party-tent, gevuld met voetbaltoeristen, die zorg dragen voor een carnavaleske sfeer. Het is folkloristisch en kleurrijk.

Normaliter is in De Kuip de dress code 'gothic black', hetgeen bijdraagt aan intimidatie.
Als je gewoon beter bent, is dat soort onzin niet nodig.

PSV HEEFT DE BEKER!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi sfeertje in De Kuip hoor, al vanaf het begin. Ajax en PSV gaan prima samen zonder gezeik en gedoe.
Ik zag dat je hem later al teruggenomen had, maar deze post is niet helemaal conform de werkelijkheid gebleken... Wat een ongekende sukkels zeg. Verzieken het keihard voor de meerderheid.
 

Miramar

Well-known member
We krijgen nieuwe wc in De Kuip
d5f223428c2a7b78ffdc3150f2946d89.jpg
 

stc

Well-known member
Ik vind het jammer dat zulke zaken gebeuren. Worden de kosten verhaald op de clubs of de daders?
 
Bovenaan