KNVB Beker 2021-22

BlauwVinger

Well-known member
Op dagen als deze is De Kuip een party-tent, gevuld met voetbaltoeristen, die zorg dragen voor een carnavaleske sfeer. Het is folkloristisch en kleurrijk.

Normaliter is in De Kuip de dress code 'gothic black', hetgeen bijdraagt aan intimidatie.

Maasveld

Well-known member
Toch is het al heel vaak als argument genoemd dat De Kuip op zou zijn. De niet-trillende stadions van NEC en Heracles die waarschijnlijk beide veel beter scoren in de VI stadiontest moesten (deels) dicht.
Het doet geloof ik wel pijn he.

gevegt

Well-known member
Op dagen als deze is De Kuip een party-tent, gevuld met voetbaltoeristen, die zorg dragen voor een carnavaleske sfeer. Het is folkloristisch en kleurrijk.

Normaliter is in De Kuip de dress code 'gothic black', hetgeen bijdraagt aan intimidatie.
Als je gewoon beter bent, is dat soort onzin niet nodig.

PSV HEEFT DE BEKER!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi sfeertje in De Kuip hoor, al vanaf het begin. Ajax en PSV gaan prima samen zonder gezeik en gedoe.
Ik zag dat je hem later al teruggenomen had, maar deze post is niet helemaal conform de werkelijkheid gebleken... Wat een ongekende sukkels zeg. Verzieken het keihard voor de meerderheid.

Miramar

Well-known member
We krijgen nieuwe wc in De Kuip
d5f223428c2a7b78ffdc3150f2946d89.jpg

stc

Well-known member
Ik vind het jammer dat zulke zaken gebeuren. Worden de kosten verhaald op de clubs of de daders?

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een zielig gedrag.

Nadat ze de WC’s hadden gesloopt, stonden ze op een rijtje over de stoeltjes te pissen. Wat bezielt je…

Ik vind het jammer dat zulke zaken gebeuren. Worden de kosten verhaald op de clubs of de daders?

Ik denk dat Stadion Feyenoord de rekening bij de KNVB neerlegt en die zal hem wel doorschuiven naar Ajax.

Miramar

Well-known member
Nadat ze de WC’s hadden gesloopt, stonden ze op een rijtje over de stoeltjes te pissen. Wat bezielt je…

Ik denk dat Stadion Feyenoord de rekening bij de KNVB neerlegt en die zal hem wel doorschuiven naar Ajax.
Volwassen mannen.

Bovenaan