Gewoon counterenAjax is na de 2-1 echt wakker en overloopt PSV helemaal. Kan nooit goed blijven gaan voor PSV
Jep. Dus bv Bruma en/of Vertessen erin voor de snelheidGewoon counteren
Jep. Sowieso heeft PSV dit seizoen een selectie van glas lijkt het wel, en zit het ook soms niet mee. Zie bv Boscagli. En wat te denken van Madueke, dat wordt de opvolger van Litmanen als man van glas...Zonde dat Gakpo zo regelmatig geblesseerd is.
Zo'n speler kopen voor miljoenen en altijd geblesseerd. Ik wist het wel....De volgende blessure bij PSV, Gakpo... Ongelooflijk...
En Veerman er ook uit. Als dat niet wegens een blessure is dan snap ik er helemaal niks van...
Doan en Bruma erin.
Ik vrees het ook, al lijkt de Ajaxstorm die er na de 2-1 was weer te gaan liggen...Zonder Gapko gaat PSV het weer niet redden
Kan ook gewoon een tactische wissel zijn die alleen Schmidt begrijpt... Die kans is er met hem natuurlijk altijd.Zo'n speler kopen voor miljoenen en altijd geblesseerd. Ik wist het wel....
Veerman speelde niet bestDe volgende blessure bij PSV, Gakpo... Ongelooflijk...
En Veerman er ook uit. Als dat niet wegens een blessure is dan snap ik er helemaal niks van...
Doan en Bruma erin.
Nee, maar heeft wel de potentie om met 1 pass iemand helemaal vrij te zettenVeerman speelde niet best
Ik denk het nietIk denk dat Haller nog wel 2x gaat scoren
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Meestal gebeurt precies het tegenovergestelde van wat jij denkt. Ik hoop dat dat nu ook gebeurt...Ik denk haller met de 2-2 dadelijk